Skip to main content

Hellup!! Ben nu al 3 dagen lang bezig op de mykpn app om mijn mobiel abonnement te verlengen.  Na aanklikken van "je kunt nu verlengen" moet ik mn telefoonnummer intypen om een code via SMS te ontvangen.  Echter krijg ik telkens GEEN code via SMS.  Heb KPN hoog zitten maar iemand van de klantenservice van KPN te spreken is vrijwel onmogelijk.  Wie kan mij helpen?

Goedemorgen.  Op mijn KPN app kan ik nu al 4 dagen verlengen.  Echter als ik mijn telefoonnummer intyp ontvang ik GEEN code via SMS.  Ben er nu al 3 dagen mee bezig.  Al bijna 15 keer geprobeerd.  En telefonisch  contact met KPN klantenservice is bijna onmogelijk. 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Ten eerste: verlengen heeft weinig zin als je geen nieuwe telefoon met lening wilt en je huidige abonnement nog bevalt. Dan kan je dat beter laten doorlopen. Mijn vorige abonnement heeft 8½ jaar gelopen. Met een nieuw abonnement, Hussel nu, kom je zeker iets duurder uit.

Ten tweede: je kunt beter wachten tot vlak voor de einddatum als je toch je abonnement wilt aanpassen. Want als je vroegtijdig verlengt, dat kan dus v.a. 120 dagen voor contracteinde*, zal je huidige abonnement toch eerst tot die datum blijven lopen. Andere wijzigigen zijn dan al die maanden onmogelijk.

*ook na contracteinde loopt het abo dus door, maar wordt het maandelijks opzegbaar/verlengbaar. Mijn voorlaatste abo heb ik dus 8½ jaar gehad.

Verder: ik néém aan dat je alle 10 de cijfers invult. Dus inclusief 06.


Hoi @Randymac. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw mobiele abonnement te verlengen in onze Verlengshop. Is het inmiddels al wel gelukt om in contact te komen met onze klantenservice? Dit kan via het telefoonnummer 0800 0402 of een Livechat vanaf onze contactpagina. Helaas kan ik jou zelf niet verder helpen hierin. 


Hi Vikash,  dank voor de reactie.  Probleem is inmiddels opgelost 


Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels verholpen is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag vanje!