Skip to main content

Beste, 

Ik had afgelopen maandag 7 september mijn abonnement voor mijn telefoon verlengd met nieuw toestel. Deze had afgelopen woensdag 9 september binnen moeten zijn maar is er nog steeds niet.

Volgens de app van Postnl is deze dus wel woensdag op mijn adres afgegeven met handtekening voor ontvangst. En dat terwijl ik op dat moment aan het werk was. 

De app geeft aan dat deze om 14:29 in ontvangst is genomen met handtekening "013". Volgens een medewerker van postnl was dit een foutieve scan en zou het pakket na 2 dagen alsnog geleverd moeten zijn.

Nu zijn we dus 2 dagen verder en heb ik nog niks gezien. Postnl kan mij niet vertellen waar ze het pakketje hebben afgegeven en kunnen mij verder niet helpen. 

De buren hebben geen pakket aangenomen dat voor mij bedoeld was. 

Hoe zit het nu met mijn abonnement en toestel? En wat kan ik nu het beste doen?

 

Hi @Timhaans91! Welkom op ons KPN Forum! Wat zuur dat je toestel kwijt is geraakt bij de levering. Dat is echt het laatste wat je verwacht. Flink balen dus. Bij cases als deze starten wij een onderzoek. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn in eerste instantie voldoende. 

Ik hoor graag van je! 


Hallo Lisa, ik heb zojuist mijn gegevens ingevuld. Groetjes


Het opslaan van je gegevens is niet helemaal goed gegaan. Zou je dit nog eens willen doen? Vergeet niet op ‘Opslaan/Sla wijzigingen op’ te drukken! 


Even voor de bezoekers van dit topic. Het toestel van Tim bleek afgeleverd te zijn bij een van zijn buren. Helaas had de bezorger geen briefje in de bus gegooid:sweat_smile: . Paniek dus! Gelukkig is het goed gekomen. De buurman was zo vriendelijk, na enkele dagen, de telefoon zelf langs te brengen. Die zal wel gedacht hebben… duurt langg!! :flushed:


Reageer