Skip to main content

Goedemiddag, op 06-07-2022 kreeg ik een berichtje van de post nl dat mijn pakket bezorgd is op ons huisadres al snel hierna kreeg ik ook een mailtje van de kpn dat ik het toestel ontvangen had, Echter heb ik het toestel nooit ontvangen terwijl ik heel de dag thuis was  en staat er wel dat er een handtekening is gezet. postnl geeft aan dat ze zelf geen onderzoek kunnen starten en de klacht door zouden geven aan de bezorger..  en vroegen of ik dit kon overdragen aan de kpn zelf zodat de kpn het onderzoek kon starten.  ook stond er duidelijk dat de geadresseerde moest tekenen voor het pakket en dit is nu dus niet gebeurd. ( ik heb ook nog rondom het huis gekeken omdat post nl wel vaker dingen neerzet zonder aan te bellen maar hier kon ik ook niks vinden)

Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

 

 

met vriendelijke groet,

Kirsten

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Kirsten652, welkom op ons forum! Dat is wel ontzettend vervelend! Heb je hierover ook al contact gehad met mijn collega's op 0800-0402? Die hebben een proces om hier een onderzoek te starten. Helaas is dit niet het snelste proces en als er wel getekend is (door iemand anders) gaan hier een paar weken overheen. Helaas is dit proces verder niet inzichtelijk of te bespoedigen.

Ik hoop dat je ze inmiddels al gesproken hebt en het proces onderweg is.


Hoi Thomas, ik heb inmiddels contact gehad met KPN ik wacht nu alleen nog op het aangifte formulier wat ze mij zouden sturen maar ik neem aan dat ik die binnenkort wel zie verschijnen. bedankt voor je reactie!  :)