Skip to main content

Afgelopen week heeft kpn gewerkt aan het mobiele netwerk bij ons in het dorp. Sindsdien heb ik geen bereik meer of maar 1 streepje. Kan niet gebeld worden. Terwijl dit voorheen goed was. Hoe dit op te lossen? 

Hallo @tjetien daar heb je dan bericht van gehad inclusief van wanneer tot wanneer men bezig is aan het onderhoud van het netwerk.

 


Klopt. Dat zeg ik toch ook niet. 🙂 Sinds ze er aan gewerkt hebben is mijn bereik weg. Ik wist wanneer ze er aan gewerkt hebben en tot wanneer. Dat is al klaar 


Hoi @tjetien, welkom op het forum. Na werkzaamheden verwacht je niet dat het minder wordt natuurlijk! Is dat alleen op jouw thuisadres, of merk je het ook op andere locaties?

Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart zodat die opnieuw verbinding maakt met het netwerk? Heb je zelf al dingen geprobeerd, naast het kijken hoe het met de werkzaamheden ging?


Hoi, ja dat heb ik al gedaan. Het is nu iets beter al kom ik niet verder dan 2 streepjes. Het is/was alleen op mijn thuisadres en in het dorp. Daarbuiten niet 


Hoeveel streepjes had je voor de werkzaamheden? Had je toen ook 2 streepjes of had je meer bereik? Weet je of andere mensen in je buurt die KPN hebben hetzelfde ervaren, of dat niet?