Skip to main content
Vraag

Pre-order voor de Samsung S26 Ultra geplaatst, maar wanneer is de uitlevering?

• March 3, 2026
  • 17 reacties
  • 331 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

een vraagje weet iemand wanneer de Samsung S26 ultra uitgeleverd gaat worden ik heb al een pre order maar de KPN winkel kan nog geen uitlever datum geven.

Ben gewoon nieuwsgierig

17 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 3, 2026

Hallo ​@Sikke1 ,

Volgens de website is dat vanaf 6 maart 2026.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/samsung/galaxy-s26-ultra-5g/cobalt-violet-512gb

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 3, 2026

Top bedankt ik zie het staan

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Sikke1, vanaf 6 maart wordt het toestel geleverd inderdaad. Als je inlogt op de Bestelstatus kan je altijd de meest actuele status zien, en daar wordt het ook aangegeven als het toestel is verzonden. Dan weet je wat je kunt verwachten.

Forum|alt.badge.img+1

Er staat inderdaad VANAF 6 maart. Uit eerdere ervaringen van de S24, kan dit nog best 2 weken langer duren. Hangt ook af van de kleur en het geheugen. En natuurlijk wanneer je het toestel besteld hebt.

Ikzelf heb de Ultra besteld, Cobalt Violet en 512GB, maar nog geen bericht.

Wel een mail dat er een indicatiedatum gegeven is, maar daar staan alleen IPhone in. Denk het werk van een stagiair.....

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 5, 2026

Ik heb dezelfde mail gehad over een iphone, ik jeb jem besteld 30 minuten na dat deze op kpn website stond dus erg snel lijkt mij

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 5, 2026

Ik heb de S26 plus zwart besteld, en deze wordt Maandag 9 Maart bezorgd.

• Nieuwkomer
  • March 6, 2026

Ook direct besteld op avond van de Samsung aankondiging maar tot op heden geen verzendbericht gehad, balen!

Ik heb de Cobalt Violet 512GB besteld. 

Idd mail van KPN met verwachte levertijd linkt door naar IPhone pagina (net als een eerdere mail met communicatie over een gereserveerde Iphone) dus daar heb je helemaal niks aan.

Forum|alt.badge.img+1

Ook direct besteld op avond van de Samsung aankondiging maar tot op heden geen verzendbericht gehad, balen!

Ik heb de Cobalt Violet 512GB besteld. 

Idd mail van KPN met verwachte levertijd linkt door naar IPhone pagina (net als een eerdere mail met communicatie over een gereserveerde Iphone) dus daar heb je helemaal niks aan.

Het zou mij niks verbazen als ik een IPhone geleverd ga krijgen.... 🤪🤪🤪

• Nieuwkomer
  • March 6, 2026

Ik heb de s26 ultra besteld, in de update van kpn staat dat ze hem vandaag verstuurd hebben.

• Nieuwkomer
  • March 6, 2026

Het betreft de

Galaxy S26 Ultra 5G eSIM 1TBCobalt Violet. Kan hem nog niet traceren via de post nl track en trace. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 6, 2026

Het betreft de

Galaxy S26 Ultra 5G eSIM 1TBCobalt Violet. Kan hem nog niet traceren via de post nl track en trace. 

HIer nu ook. Wordt morgen bezorgd. Pakketje staat nu ook al in de Post-NL app, maar pakket is alleen nog maar aangemeldt. Nog niet ontvangen door PostNL. Maar dat zal vannacht gebeuren.

Ben benieuwd,  zo snel heb ik hem nog nooit gehad...

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 6, 2026

Dat jullie hem per PostNL krijgen? 

Bij mij wordt hij met een koerier gebracht.

Duur pakketje voor PostNL 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 6, 2026

Dat jullie hem per PostNL krijgen? 

Bij mij wordt hij met een koerier gebracht.

Duur pakketje voor PostNL 

• Nieuwkomer
  • March 7, 2026

Dag mede kopers, zelf de s26 ultta. Heb vanochtend een update gehad vanuit postnl. Ook maandag ergens, jammer had echt vandaag gehoopt... nog even geduld  dus 😀

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 7, 2026

Ik heb dezelfde mail gehad over een iphone, ik jeb jem besteld 30 minuten na dat deze op kpn website stond dus erg snel lijkt mij

En ​@Sikke1, is de telefoon al onderweg naar jou? Want inmiddels is het 6 maart geweest en zijn de uitleveringen begonnen.

Check eventueel de Bestelstatus. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 7, 2026

Beste allemaal de telefoon is onderweg als het goed is wordt deze vandaag bezorgd

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 7, 2026

Helemaal mooi, veel plezier ermee!Â