Skip to main content
Beantwoord

Premium SMS diensten zijn geblokkeerd. Kan KPN dit ontgrendelen?

• November 1, 2021
  • 3 reacties
  • 695 keer bekeken

als ik een sms krijg wort dat niet doorverbonden,waarschijnlijk word dat als premiumontvangen en mijn mobiele providerblokkeert dat die moeten dat ontgrendelen.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Ger80pel., je kunt via de link uit het bericht van @Jeroen Ruiter zelf beheren of je betaalde sms’jes wilt blokkeren of deblokkeren :slight_smile: Mocht je dit niet zelf kunnen deblokkeren, dan kan het zijn dat er een deblokkadeslot actief is. Als dat het geval is, kan je die via onze telefonische klantenservice (via 0800 - 0402) laten verwijderen, zodat je weer zélf kunt beheren of je er wel of niet een blokkade op wilt hebben!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 1, 2021

Als ik een sms krijg word dat niet door verbonden waarschijnlijk om dat als sms premium word ontvangen en mijn mobiele provider blokkeert dat,die moeten dat ontgrendelen.

• November 1, 2021

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 2, 2021

Hi @Ger80pel., je kunt via de link uit het bericht van @Jeroen Ruiter zelf beheren of je betaalde sms’jes wilt blokkeren of deblokkeren :slight_smile: Mocht je dit niet zelf kunnen deblokkeren, dan kan het zijn dat er een deblokkadeslot actief is. Als dat het geval is, kan je die via onze telefonische klantenservice (via 0800 - 0402) laten verwijderen, zodat je weer zélf kunt beheren of je er wel of niet een blokkade op wilt hebben!