Skip to main content

Ik heb op 20 augustus een 100 MB databundel gekocht via de KPN Prepaid app, welke geldig zou moeten zijn tot 21 september. Nu heb ik volgens de app alleen op 4 september ongeveer 10 MB van die bundel verbruikt, maar op dit moment staat er dat ik geen actieve bundel meer heb. Zelf kan ik mee ook niet herinneren dat ik op enig moment meer MB verbruikt zou hebben (ik zet altijd het mobiele verbruik pas aan als ik geen WiFi heb). De overige 90 MB lijkt dus te zijn verdwenen. Ik heb hierover al telefonisch contact gehad met de klantenservice, waar me bij de derde poging werd verteld dat er meer verbruik zou zijn dan er in de app te zien is. Dit extra verbruik is me doorgegeven, maar als ik dit optel kom ik slechts op ongeveer 50 MB uit, dus dat kan ook geen reden zijn dat ik geen actieve bundel meer heb. Ik wil dus graag weten waar mijn resterende MB's gebleven zijn.

Dit kan alleen via een KPN moderator behandeld worden. Maar … staan hiervoor je gegevens al in je forumprofiel hier?

Op de regel klantnummer (mobiel) kan je meer kwijt dan alleen dat. Ik heb er ook het 06 nummer staan. Dat dient voor deze vraag ook vermeld te staan.

Ik vraag dit opdat de mod., als de gegevens er al staan, sneller aan de slag kan voor je als ze hier aan toe zijn. (wachtrij: tot enkele dagen, dat wel)


Hoi @MvdPloeg, welkom op het forum!
Bedankt voor je gegevens! Ik zie verschillende datasessies staan waaraan de MB's verbruikt zijn. Waaraan dit verbruikt is kan ik vanwege privacy niet inzien.
Ik stuur je in een privébericht de tijdstippen van deze sessies!