Skip to main content

Ik heb een klacht. Wegens omstandigheden wilde ik in een nieuwe iPhone 11 een prepaid kaart met data. 
Ik ben naar de KPN winkel in Arnhem gegaan waar ik geadviseerd werd 2 simkaarten te nemen. 1 voor de prepaid kaart en 1 voor data (dit zou snellere verbinding opleveren). 
Eenmaal thuis aangekomen bleek dat er geen 2 simkaarten in mijn telefoon geplaatst konden worden, van een van de simkaarten  moest een e-sim gemaakt worden. Ik dus weer naar de winkel waar zij dit na heel wat gedoe uiteindelijk toch voor elkaar hebben gekregen. Mijn vraag of mijn huidige mobiele abonnement op termijn op het prepaid nummer gezet kon worden, werd positief beantwoord met behoud van het nieuwe nummer van de prepaid.

Toen bleek diezelfde dag nog dat ik niet kon bellen, ik 's avonds naar jullie klantenservice gebeld waar ik een uur aan de telefoon heb gezeten.
Niemand die iets voor me kon doen op dat moment. Ik werd het zat en vroeg of mijn huidige mobiele nummer verwisseld kon worden met mijn recentelijk aangekochte prepaid nummer. Dat werd bevestigd maar de afdeling die dat zou kunnen doen was gesloten.
Vandaag dus weer gebeld met de vraag of dat in gang gezet kon worden, helaas heeft de klantenservice mij aangegeven dat dit  niet kon. Dit, omdat het nieuwe nummer 
een prepaid betreft van KPN en daar kan niet opeens een lopend abonnement van gemaakt kon worden. Ik vind dit echt niet kunnen, waarom wordt er zoveel toegezegd en kan ik nog steeds niet datgene doen waar ik vorig weekend voor naar de KPN winkel voor kwam? Ik heb de klantenservice gebeld, maar dit kan niet door hen  geregeld worden of ge-escaleerd worden.

Hoi en welkom op ons forum @Bienos

Rot om te horen hoe de hele situatie gelopen is. Ik snap dat je je dit niet zo voorgesteld had. Je hebt nu een prepaid simkaart en een abonnement, die je niet beide kwijt kan in je iPhone. De bedoeling is nu om je prepaid mobiele nummer op het lopende abonnement te zetten, heb ik het zo goed begrepen? 

Zo ja, het klopt - helaas - dat een specifiek mobiel nummer niet zomaar aan een bepaald mobiel abonnement gekoppeld kan worden. Ik weet daarom niet zeker wat ik voor je kan regelen, maar ik kijk graag even met je mee. Hoe staat het er intussen voor? Kan je daarnaast jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invullen? Graag inclusief beide mobiele nummers, klantnummers, je geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer. Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dat hebt gedaan, kan ik je gegevens erbij pakken.