Skip to main content

Goedemiddag,

Wij hebben een Oekrainse moeder en dochter in huis. Zij hoorden via hun eigen netwerk dat ze in aanmerking kunnen komen voor een gratis simcard van KPN. 
Ik lees wel van alles op jullie site, maar ik kan er niet echt achter komen hoe ik dit moet aanpakken om hen te helpen.

Kunnen jullie mij verder helpen?

Met hartelijke groet,
Linda van de Bor

Welkom op het forum @Linda Van de Bor! We kunnen deze simkaarten voor je regelen. Daarvoor hebben we nog wel wat gegevens nodig. Zet je adres, je naam en de namen van de personen voor wie de simkaarten aangevraagd worden in je forumprofiel. Laat daarbij ook weten waar de personen worden opgevangen op dit moment. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan laat ik het hier weten zodra de simkaart op de bus gaat! 


Ik heb het forumprofiel aangevuld. Mocht ik nog iets anders moeten doen dan hoor ik het graag. En anders alvast heel hartelijk dank voor de service! Heel blij mee!


@Linda Van de Bor bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb de informatie doorgezet naar een team dat gaat over het nakijken van de verzoeken en het sturen van de simkaart. Zodra ik hierop reactie heb laat ik het je hier weten. 🙂


@Linda Van de Bor gaat lekker vlot vandaag! 😉 Ik krijg net bericht dat de simkaarten maandag worden verstuurd. Laat je het hier weten als je nog verdere vragen hebt? 


Fantastisch. Hartelijk dank en een fijn weekend!


Ik wil een gratis simkaart aan vragen voor een vluchteling 


Hi @Vanilla. Helaas zijn alle simkaarten vergeven. Wel kan je nog tot 30 september gratis bellen en SMS’en naar Oekraïnse nummers. 

Mocht de persoon waarvoor het nodig is in bezit zijn van een Nederlands verblijfsdocument, dan kan je een (maandelijks opzegbaar) abonnement aanschaffen. Ook kan je een prepaid simkaart kopen. Daarmee kan je ook gratis bellen en SMS’en naar Oekraïne.