Skip to main content

Ik heb mijn abonnement afgelopen zaterdag verlengd. Het zou een maandbedrag worden van €27,50. Echter nu zie ik tot mijn verbazing een bedrag van €35 staan in de overeenkomst. Dit is exclusief de toestel huur van €35,00.  Hier ga ik niet mee akkoord. Ik heb de verlenging aangevraagd bij de KPN winkel in Helmond. 
 

Graag aanpassing contractverlenging doorvoeren en laten weten wanneer dit is geregeld. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Richard Verlijsdonk. 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Goed dat je contact opneemt, @RichardVerlijsd, ik kan me namelijk voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt.

De prijs zoals je deze op het contract ziet, is de prijs van het abonnement zonder eventuele Hussel voordelen. Heb je ook een Thuis abonnement van KPN? Dan krijg je € 7,50 korting op jouw Unlimited Data abonnement. 

Er kan een verschil zitten in wat jij op de bevestiging van de bestelling en het daadwerkelijke contract ziet. Op de bevestiging van jouw bestelling zie je de bestelling zoals deze door jou, of in dit geval de winkelmedewerker, is ingevoerd. Om deze reden zetten wij dan ook het volgende op de bevestiging: “* KPN Hussel. De getoonde KPN Hussel korting en voordelen zijn een indicatie. Hieraan kunt u geen rechten ontlenen. Als uw aanvraag voldoet aan de KPN Hussel Voorwaarden dan vindt u de exacte KPN Hussel korting terug op uw (eerste) facturen voor Thuis en/of Mobiel.” Dit is ook de reden dat Hussel korting niet meegenomen wordt op het contract, omdat het dus afhankelijk is van bepaalde voorwaarden.

Hopelijk heb ik je zo meer duidelijkheid kunnen geven.