Skip to main content

Hoi allemaal,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik zou graag de prijs willen weten van mijn iPhone 11 64 gb zwart. Ik heb hem besteld in december 2019 alleen in mijn mailbox kan ik geen factuur vinden van de iPhone. Wel heb ik een krediet nummer en een bestelnummer, maar er zat geen factuur bij van de iPhone. 
Ik heb dit nodig voor de verzekering, omdat m’n iPhone nu stuk is en gemaakt moet worden. Wie o wie kan me helpen 

@Kelvin1995, welkom op het forum. 

Ik kan voor jou een vervangend aankoop bewijs maken, daar staat ook de prijs op. Zou je daar mee zijn geholpen? Vul je profiel aan met jouw postcode en huisnummer, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van jouw rekening nummer. 


Hallo,

Bedankt voor je antwoord!

ik heb mijn gegevens aangevuld, hopelijk kun je het zien. 

Ik hoor graag van je 

 


@Kelvin1995, welkom op het forum. 

Ik kan voor jou een vervangend aankoop bewijs maken, daar staat ook de prijs op. Zou je daar mee zijn geholpen? Vul je profiel aan met jouw postcode en huisnummer, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van jouw rekening nummer. 


mail je het naar mij of via berichten?


Hallo @Kelvin1995, 

Dankjewel voor het invullen, ik heb een vervangend aankoop bewijs jouw kant op gestuurd. Ik zie overigens net dat de prijs daar niet op staat. Die stuur ik jou in een privé bericht.Â