Skip to main content

Goeden middag 

Mijn vrouw en ik hebben 7 juli j.l het abonnement verlengd van 10 euro per maand en wat lees ik dat er eenmalig 25 euro wordt berekend  en in de overeenkomst mobiele aansluiting  wordt het 12.50 per maand hoe kan dat 

Ps het gaat om de nummers ******

Gr Peter en carin 

Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@Peter Reetraa Welkom op het forum. 

Ik controleer graag hoe dit zit. De eenmalige kosten van 25 euro klinken als aansluitkosten, dat zou betekenen dat het om een nieuw abonnement zou gaan. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en het uitzoeken!


Wat is het forum profiel 


Hallo @Peter Reetraa , daar kom je door hierop te klikken: :point_right: Forum profiel :point_left:
Je privégegevens zijn daar alleen te zien door KPN en jou.


Maar ik heb toch verlengd?


De KPN moderator @Rutger_ wil dit graag voor je uitzoeken, maar dan moet hij wel weten wie je bent. Daarom moet je je forumprofiel even invullen.


Peter

********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m privacy


Niet hier @Peter Reetraa, maar in je forumprofiel. Waarvan @Rutger_ een linkje gegeven heeft:

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en het uitzoeken!

 


Wat is het forum profiel 

Begrijp het niet?

Misschien stom?


Nee, hoor zeker niet stom, goed je dat er door medeforummers op gewezen bent en ernaar vraagt!

Je hebt een account voor het KPN Forum aangemaakt, dat is ook jouw profiel. Je kunt klikken op deze link :point_right_tone4:  Forum profiel :point_left_tone4:, dan kom je uit in je profiel. Hier kun jij de gevraagde gegevens noteren en opslaan. Gegevens die je daar noteert, zijn alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN Moderators. 

Alles wat je noteert in het vakje “Reageer” is voor iedereen zichtbaar (in het lichtgrijs staat een waarschuwing: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals je adres of telefoonnummer. Wat je hier opschrijft is na plaatsing voor iedereen zichtbaar) en dat willen we liever niet! :wink:
Je hoeft je gegevens nu niet meer in te vullen in jouw profiel, dat heb ik nu voor je gedaan! Zodra @Rutger_ het nagekeken heeft, komt hij terug met een antwoord op jouw vraag!


Dankjewel 


waar om kan ik mijn abbonnement niet wijzigen


Ik hoop dat @Rutger_ snel reageert. Maar het topic staat al als beantwoord, terwijl er nog niets beantwoord is. Misschien kan @Shyrin_ het topic weer als open zetten?


@Peter Reetraa Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik heb de gegevens er bij kunnen pakken. 

Kan het kloppen dat er 1 abonnement verlengd is en dat er een nieuw abonnement afgesloten is? 

Mag ik ook vragen via welke weg je dit hebt geregeld?


Via mijn kpn er is wat fout gegaan van mijn vrouw zou het 10 euro in de maand zijn en van mij ook met onbeperkt bellen mijn vrouw us nu 12.50 euro en ik 17.50 euro misschien wat fout ingevuld  het verlengen is niet klant vriendelijk je wordt gouw op het verkeerde been gezet met de verschillende aanbiedingen 

Hoop dat het opgelost  wordt

Gr Peter 


Nog even dit je kan toch binnen 2 weken wijzigen?


Dat schijnt ons niet te kunnen 


@Peter Reetraa Bedankt voor je reacties. 

Voor wat betreft de aansluitkosten heb ik gezien dat dit in ieder geval een fout is, er staat op de bevestiging 25 euro aansluitkosten maar dit staat niet op de factuur. 

Voor je andere vragen zou ik willen adviseren morgen tussen 08:00 en 22:00 even contact op te nemen met mijn collega's op 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's daar de overige vragen beantwoorden. 


Het is op gelost  nogmaals bedankt