Skip to main content

Hi,

Ik betaal nu €18,50 (kortingen inbegrepen, normaal €23,50) voor 12GB/onbeperkt bellen en wil naar onbeperkt/onbeperkt. Bij verhogen kost me de dit abonnement €32,50 (kortingen inbegrepen, normaal 37,50).

Echter bij een nieuw abonnement kost het €25,-? Waarom zo’n hoog prijsverschil ten nadele van bestaande klanten?

Hallo @Xelation ,

Kennelijk heb jij een wat ouder abonnement. Wat je nu ziet via MijnKPN, is als je binnen jouw bestaande abonnement switcht. 

 

Is de einde-contractdatum al gepasseerd?

Dan kun je verlengen en ga je ook over naar de huidige prijzen. Je gaat dan wel weer een nieuw contract aan.  

 

Wil je verlengen? Regel dat morgen vanaf 8.00 via 0800-0402 of in een KPN-winkel. Het zou ook via MijnKPN moeten kunnen als je 120 dagen voor je einde-contractdatum zit.  


Hallo @Xelation ,

Kennelijk heb jij een wat ouder abonnement. Wat je nu ziet via MijnKPN, is als je binnen jouw bestaande abonnement switcht. 

 

Is de einde-contractdatum al gepasseerd?

Dan kun je verlengen en ga je ook over naar de huidige prijzen. Je gaat dan wel weer een nieuw contract aan.  

 

Wil je verlengen? Regel dat morgen vanaf 8.00 via 0800-0402 of in een KPN-winkel. Het zou ook via MijnKPN moeten kunnen als je 120 dagen voor je einde-contractdatum zit.  

 

Juist niet, mijn contract is sim-only vanaf januari 2023. Je moet toegeven dat het prijsverschil erg hoog is. Ik heb verder Hussel met tv, internet en 3 mobiele abonnementen.


Ok, dan loopt waarschijnlijk jouw contract nog.
 

Mijn advies : Verleng het contract zodra dat mogelijk is en dan betaal je ook de huidige tarieven. Je kunt niet tijdens een lopend contract overstappen naar de huidige tarieven.