Skip to main content

Hallo KPN,

De vraag zal misschien al 100x gesteld zijn, maar ik begrijp het simpelweg niet.

 

ik heb een SIM only abonnement van 3GB onbeperkt min/sms, nu wilde ik het aantal GB iets verhogen. Enthousiast even naar de KPN website om eens te kijken wat er beschikbaar is. “Heb je al een abonnement van KPN”, jazeker “ja” geselecteerd. 
 

Hier kom ik tegen 12GB onbeperkt min/sms voor €18,50. Super, prima voor mij. Toch wel apart ik betaal nu €16,01 voor maar 3GB. Een meer prijs van €2,49 en dan 9GB meer. 
 

inloggen op MijnKPN en regelen, er is immers ten alle tijden een aanpassing van het abonnement mogelijk omhoog of omlaag. Dit volgens de KPN website. Aangekomen op MijnKPN wordt ik toch wel teleurgesteld. Hier staan compleet andere prijzen; 12GB optie is niet beschikbaar op MijnKPN alleen 3GB/10GB of 20GB, nou ja dan maar de 10GB echter is deze prijs €21,16 hmm kan dat nou was toch 12GB voor €18,50. 
 

Het zijn allemaal klein verschillen, maar waarom zijn de prijzen van een vaste klant hoger of minder GB. En KPN kom alsjeblieft niet met het excuus “dit hangt van de abonnement vorm af, die je destijds als klant afgesloten hebt”. Een slap excuus, en niet echt een vorm van klant binding. Ik wil ook nergens anders heen, wil geen extra kortingen of wat dan ook. Ik wil allen wat meer GB en eerlijk behandeld worden. Of ik nu een nieuwe klant ben of een bestaande klant. Verschillende prijzen aanbieden op de website of achter een ingelogde pagina is een ongelofelijke behandeling.

 

met vriendelijke groet,

U haalt 2 dingen door elkaar. 

1) U kunt uw abonnement aanpassen. Dat kan elke maand 1 keer. De prijzen en keuzemogelijkheden zijn dan van toepassing die er waren op het moment dat u het abonnement afsloot. Uiteraard zijn de prijzen wel omhoog gegaan door inflatiecorrectie. Maar afgezien daarvan blijft alles hetzelfde. Vandaar dus dat bijvoorbeeld 12 GB niet beschikbaar is bij u in MijnKPN. 

2) U kunt verlengen als uw contractperiode afgelopen is. Dan sluit u gewoon een nieuw abonnement af. De prijzen en keuzemogelijkheden van nu zijn dan dus van toepassing. Dus:

Hier kom ik tegen 12GB onbeperkt min/sms voor €18,50. Super, prima voor mij. 

Als uw kunt verlengen, doe dat dan gewoon als dat goedkoper is.


U haalt 2 dingen door elkaar. 

1) U kunt uw abonnement aanpassen. Dat kan elke maand 1 keer. De prijzen en keuzemogelijkheden zijn dan van toepassing die er waren op het moment dat u het abonnement afsloot. Uiteraard zijn de prijzen wel omhoog gegaan door inflatiecorrectie. Maar afgezien daarvan blijft alles hetzelfde. Vandaar dus dat bijvoorbeeld 12 GB niet beschikbaar is bij u in MijnKPN. 

2) U kunt verlengen als uw contractperiode afgelopen is. Dan sluit u gewoon een nieuw abonnement af. De prijzen en keuzemogelijkheden van nu zijn dan dus van toepassing. Dus:

Hier kom ik tegen 12GB onbeperkt min/sms voor €18,50. Super, prima voor mij. 

Als uw kunt verlengen, doe dat dan gewoon als dat goedkoper is.

De enige tegenprestatie is dat een nieuwe contract wordt afgesloten (standaard 2 jaar). Binnen die contract periode kun je het abonnement wel aanpassen maar niet vervangen.