Skip to main content

Beste,

Gisteren kostte een Sim Only maandelijks opzegbaar met Unlimited incl. hussel korting nog 27,50. Vandaag kijk ik nogmaals en zijn er EK Deals kost hetzelfde pakket 46! euro. Klopt dit überhaupt? 

Ik zie het ook inderdaad. Tegelijkertijd zijn de prijzen rechts in het menu wel zoals het gisteren was. Als de nieuwe basisprijs 53,50 is dan is KPN ineens heel onaantrekkelijk.

 

 


Ik was van plan om een verlenging aan te gaan voor unlimited. Echter heb ik dit niet durven door te klikken vanwege de prijs aan de linkerkant van 46 euro per maand en aan de rechterkant 25 euro. Dit is totaal niet duidelijk en schrikt af om online iets af te sluiten. Volg graag wat een kpn moderator hiervan te zeggen heeft.


Volgens mij is het alweer hersteld. Hier staat 35,00 euro als prijs.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/

Of staat het via MijnKPN verkeerd??


Prijzen staan inderdaad nu goed. Voor de zekerheid toch maar telefonisch verlengd :relaxed:


KPN blijft maar husselen ongelooflijk 

Heb sim only EK actie besteld met onbeperkt bellen/sms zonder data de EK aktie is je krijgt 500MB data  en wordt bezorgt via de post. het abonnement kost € 12,50 per maand voor de sim only.

Nu schets mijn verbazing 2 dagen later in de mail het contract staat dat je € 15, euro per maand betaald volgens gegevens 500 MB en onbeperkt bellen/sms dat klopt, maar het maand bedrag van € 15 euro per maand klopt niet  dat moet zijn € 12,50 verder op het contract 5G het nummer behoud wat staat vermeld klopt wel 

Neem aan dat het bedrag niet klopt per maand.

Of er is een administratieve puinhoop op dit moment wegens de EK acties dat kan, en dat er een fout is gemaakt in het contract daarover zal ik as maandag eens over bellen want dit klopt niet.

Als aanvulling voor 1 sim only met nieuw nummer zelfde gegevens als omschreven en voorwaarden en te gelijk allemaal besteld op KPN nog geen mail van ontvangen zal mij benieuwen welk gehussel er uit de toverdoos komt het zijn wel de zelfde producten.

 

 


Er gaat nog € 2,50 vanaf, dat is de Husselkorting. Maar die staat niet in het contract. Daar staat dan 15 euro dus, dat klopt.


Er gaat nog € 2,50 vanaf, dat is de Husselkorting. Maar die staat niet in het contract. Daar staat dan 15 euro dus, dat klopt.

Geeft wel verwarring het wordt er niet duidelijk op allemaal voor de consument met al dat gehussel bij KPN.

Nadeel de hele opbouw online met abonnementen zowel mobiel als internet en combinaties is het er alleen maar complexer er op geworden er zit geen vereenvoudigt structuur in laat staan de uitleg er over.

KPN maakt het veel te ingewikkeld waardoor je zoektocht veel tijd in beslag neemt en je moet goed kijken de fout wordt gauw gemaakt.

In ieder geval bedankt voor je reactie zou het in de gaten houden en ander maar weer aan de bel trekken bij KPN.