Skip to main content

Hallo,

Sinds kort heb ik een nieuw abonnement bij KPN. Deze is ingegaan op 11 december. Ik heb een abonnement afgesloten met 15 GB aan 5G en 150 belminuten. Echter, op de app staat dat ik maar 5GB aan 5G heb. Ik denk dat er iets mis is gegaan omdat ik ook een bericht heb ontvangen dat ik 5 GB gratis 5G zou krijgen in december. Dit is leuk, echter heb ik liever de 15 GB aan internet waar ik mijn abonnement voor afgesloten heb. Ik heb al een aantal keer contact opgenomen met de klantenservice maar telkens wordt mij na lang wachten vertelt dat het nummer momenteel niet in gebruik is. Ik hoop dat iemand mij snel te woord kan staan omdat ik dit probleem natuurlijk graag opgelost zie en ik wil weten hoe dit kan. Ik vind het jammer dat ik tot dusver nog niets heb vernomen van de klantenservice.

 

 

Uw normale bundel, die 15 GB dus, is even opzij gezet en daarvoor in de plaats staat nu die gratis 5 GB. Als die op is, dan komt uw normale bundel weer tevoorschijn. 

Tis een beetje een rare constructie. In voorgaande jaren heeft KPN wel eens een keer eerder in december 5 GB gratis gegeven. Toen werd het er wel gewoon bijgeteld. Nu werkt het anders, ik denk dat het er mee te maken heeft dat Telfort er nu bij zit.


Oh oké! Erg bedankt voor de reactie. Dan wacht ik het af.


Bij ons stond nog 13,4 gb (nog telfort abonnement dat overgebleven mb wordt meegenomen) 5 gb cadeau krijgen en 13400 mb wordt verwijderd….

Omdat Telfort erbij is gekomen… dat is klink klare onzin en geloof ik niet, alles wordt in kpn systeem geintergreerd.

Het had gewoon moeten worden opgeteld.


Die 13400 mb is niet verwijderd, maar tijdenlijk opzij gezet.


Hallo @Marlies03832 ,

Omdat jouw abonnement is ingegaan op 11 december 2020 krijg je deze maand niet de hele 15GB, maar ongeveer 9,67 GB (20/31 dagen). Daarnaast nog 5 GB extra vanwege het kadootje van KPN.

Je bent nu eerst die extra 5GB aan het opmaken of waarschijnlijk is die 5GB inmiddels helemaal opgebruikt. Zo kun/kon je het terugzien in MijnKPN:

 


Het had gewoon moeten worden opgeteld.

En als u er dan geen gebruik van zou maken, dan zou het bij u dus mee gaan naar de volgende maand. En dat wil KPN dus niet. Denk ik.