Skip to main content

Ik ben in het buitenland. Malediven. Ik heb een buitenlandbundel aangeschaft via de app. 25mb/min/sms voor 14,99 euro. Ik krijg om 11:57 uur bevestigingsmail van KPN dat de bundel is verwerkt. Ik bel om 11:58 naar NL.

Een dag later zie ik op mijnkpn dat het telefoongesprek dat ik heb gevoerd om 11:58 niet van de bundel is afgegaan maar gewoon is verrekend met het hoge standaard tarief alsof ik geen bundel zou hebben.

Bij deze verzoek ik de KPN om dit te corrigeren.

Erg vermoeiend allemaal. Heb er geen goed woord voor over.

 

Hallo @bob7ster, welkom terug! Wat onhandig dit 😞. Lijkt me zeker goed om dit te corrigeren! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je erbij. 


Ik heb mijn profiel desgewenst aangepast.

 


Bedankt! Ik heb 11,23 euro vergoed. Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Excuses voor het ongemak!


Ja vergoed dan ook meteen nog twee gesprekken. Ook niet verrekend. Teller staat op 39,60 inmiddels.

En vergoed ook maar de buitenlandbundel voor alle moeite en frustratie die jullie veroorzaken. Hopeloos.

 


Wat rot dit.. Ik ben er inmiddels achter wat er aan de hand is. De Malediven vallen niet meer onder de landen die onder de ‘Overige landen buiten de EU bundel’ vallen. Dit is nog niet aangepast op de website. Ik heb opnieuw actie ondernomen om dit zo snel mogelijk aan te laten passen en zal natuurlijk de extra gemaakte kosten ook vergoeden. In totaal nu nog extra 14,99 euro voor de bundel en 28,37 euro voor de extra kosten naast het bedrag dat ik al eerder had vergoed. Advies is om rekening te houden met hogere kosten vanaf nu. Daar kan ik geen vergoeding meer voor regelen. Excuses voor het ongemak!