Skip to main content
Antwoord

Probleem met het activeren van een extra 2 GB bundel

• January 5, 2024
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Hallo. Ik heb een probleem met het verkrijgen van 2 GB extra internet. Sinds gisteren staat het in mijn app "Something went wrong... We can't show show bundle " Weet iemand de reden?

Beste antwoord door Erik van KPN

We krijgen bericht dat het probleem is verholpen, en dat je het weer via de app kunt activeren :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Mlodyakto, welkom op het forum. IK heb meer topics voorbij zien komen waarin klanten dit aangeven. Ik heb het doorgegeven aan onze Technische Dienst. Ik hoop dat alles snel weer werkt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2024

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt overwogen. 👍

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Mlodyakto Ik heb net even bij mijzelf getest of het per sms wel werkt. Kun je eens testen of je wel een bundel ontvangt als je NL2000 AAN naar 1266 stuurt per SMS? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2024

Zo werkt het, hartelijk dank voor uw hulp. plusje voor jou

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank je wel @Mlodyakto fijn dat het via die route dan wel werkt Graag gedaan en bedankt voor je terugkoppeling, ik deel dit ook even met andere gebruikers. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2024

We krijgen bericht dat het probleem is verholpen, en dat je het weer via de app kunt activeren :)