Skip to main content

Mijn iPhone heeft sinds vanmorgen geen netwerk meer in het buitenland (VK). Ik heb alle settings nagegeken en de telefoon opnieuw opgestart. Helaas nog steeds geen netwerk.

 

Heeft iemand nog adviezen?

 

Goedemorgen @M. Jacobs en welkom hier!

Dat is natuurlijk lastig dus goed dat je hier melding van maakt. Heb je ook al eens handmatig een ander netwerk geprobeerd? Je geeft aan dat dit sinds vanmorgen speelt, betekent dit dan dat het gister nog wel gewoon werkte? Ik neem aan dat je je toen ook in het Verenigd Koninkrijk bevond?


Ik heb handmatig alle beschikbare netwerken geprobeerd. Zonder succes. Het vreemde is dat ik vanmorgen om 7.48 nog gebeld ben (in Verenigd Koninkrijk). Daarna geen netwerk meer.


Vreemd! Als je vanochtend nog bent gebeld, dan lijkt het me sterkt dat het ergens in de instellingen zou zitten. Heb je misschien de mogelijkheid om je simkaart eens in ander toestel te testen en vice versa? Daarmee zouden we vrij makkelijk het een en ander alvast kunnen uitsluiten. 


Ik heb helaas momenteel geen andere toestel beschikbaar. Ik ga dat vanavond proberen als ik weer in Nederland ben. Mocht het aan de sim kaart liggen zal ik een nieuwe bestellen. Anders kom ik terug in dit forum.

Bedankt voor je support.


Ik heb helaas momenteel geen andere toestel beschikbaar. Ik ga dat vanavond proberen als ik weer in Nederland ben. Mocht het aan de sim kaart liggen zal ik een nieuwe bestellen. Anders kom ik terug in dit forum.

Bedankt voor je support.

Daar was ik al een beetje bang voor. Benieuwd of alles vanavond weer werkt als je in Nederland bent! En indien nodig hoor ik natuurlijk graag weer van je @M. Jacobs :) Alvast een goede vlucht terug toegewenst.