Skip to main content

Hoe krijg ik contact met KPN wat een slechte service 0800-0402 werkt niet je kunt ze niet mailen in de winkel in Venlo kunnen je niet helpen omdat je de telefoon via internet hebt gekocht bij KPN er is een probleem met mijn nieuwe telefoon niemand te bereiken wat een slechte service KPN 

Als u hier aangeeft wat het probleem met uw telefoon is, kunnen we hier op het forum u wellicht helpen het op te lossen. 


Telefoon geeft aan niet goed geïnstalleerde batterij 


Laad de batterij wel op , ook tot 100 % ? Is de batterij soms te heeft, staat die bol ?

Wat heeft u zelf al geprobeerd om het op te lossen ?


Hoi @Jeroen 78 en welkom op het forum! Wat zuur dat je toestel nu al kuren lijkt te vertonen. Ook al heb je het toestel online gekocht, als je hem via onze kpn.com website hebt gekocht dan kunnen mijn collega's in de winkel je hiermee helpen. Let wel, dit kan dus alleen als het toestel bij ons gekocht is. Dus niet bij mobiel.nl bijvoorbeeld. Als het daar gekocht is kun je contact met hen opnemen hierover. Je kunt dan alsnog naar de KPN winkel waar mijn collega's hem eventueel op kunnen sturen ter reparatie, maar de garantie loopt dan dus niet via ons en er zullen dan kosten aan zitten. Mocht je hem wel bij ons gekocht hebben, dan kun je ook naar de KPN winkel met je toestel en dan loopt de garantie via ons. Hopelijk gaat het bezoek aan de winkel deze keer wel goed en werkt je toestel snel weer naar behoren! 


Ik heb mijn telefoon gewoon via de KPN app besteld contact verlengen en toch wilde ze mij in de winkel niet helpen, ik heb al weer een nieuw toestel en wat denk je geeft weer aan dat de batterij niet goed is geïnstalleerd ik stuur hem WEER terug en wachten het wel weer af maar ik word er wel een beetje 🤬🤬🤬🤬van al zo lang klant alles van KPN en dan word je zo geholpen erg jammer


Dat het dan al met twee toestellen misgaat is wel erg pech hebben, dat maak ik zelden mee. Ik snap ook zeker dat je hier op zijn zachtst gezegd niet blij van wordt, ik zou ook enorm balen. 😔’Hopelijk is drie maal dan scheepsrecht in deze en werkt je volgende toestel gewoon zoals het hoort.