Skip to main content

Bij deze wil ik toch even wat kwijt , ik ben al ongeveer 15 jaar lid bij kpn 

maar hun service naar de klant is dermate slecht dat ik het toch even kwijt wil .

Ik heb een probleem met mijn telefoon hij geeft ( al totaal van ongeveer 3 x een week ) aan dat mijn sim geblokkeerd is en ik geen oproepen kan doen , dus aan het bellen geslagen met kpn klantenservice via de foon van mijn vrouw want met mn eigen foon kan ik niks ! 

1e keer belllen 10 min wachten toen mn hele verhaal doen en vervolgens doorverbonden worden naar iemand die me wel zou kunnen helpen , word er gewoon opgehangen !!!! vervolgens weer bellen deze keer 12min wachten en verbonden worden met de klantenservice en gelijk weer opgehangen worden !!!!!! ondertussen stoom uit mn oren ! weer belllen weer 12 min wachten verbonden worden met een medewerker die je gaat door verbinden , na weer mn hele verhaal gedaan te hebben , toen weer opgehangen worden !   en dan ook gewoon niet terug gebeld worden door ze !

Toen gaan kijken wat ik kon doen om een klacht in te dienen via de pc , nou maak je borst maar nat want daar kom je dus met mijn probleem er niet bij want je wordt naar allerlei dingen verwezen maar niet naar iets wat mijn probleem behandeld ook niet naar iets wat zegt zit uw probleem er niet bij klik dan hier en u word zo verder geholpen .

ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen want zo raken ze me als klant bij zowel kpn als xs4all iig kwijt 

 

Goed dat u hier uw verhaal verteld.  De klantenservice is helaas moeilijker bereikbaar omdat er geen mensen te vinden zijn. Dat zien we tegenwoordig overal. Wellicht is het een optie om even langs de winkel te gaan. Dan wordt u vrijwel zeker snel geholpen.  Een moderater gaat hier reageren maar dat duurt een paar dagen. 


bij deze wil ik graag mijn probleem hier neerleggen ,

ik heb een probleem met mijn mobiel die er nu al 3 x een geblokkeerde sim heeft en ik dus al 3x een week zonder mobiel en dus ook internet zit , 

ben gaan bellen met de foon van mijn vrouw omdat mijn foon dus geheel niks doet , 1x 10 min wachten mijn verhaal gedaan , om vervolgens gewoon opgehangen te worden als ze me willen door verbinden ,

2e keer bellen 12 min wachten en op het moment dat ik verbonden ga worden weer opgehangen worden !   stoom uit mn oren ! 

3e keer bellen weer 12 min wachten  en vervolgens weer doorverbonden worden  weer je verhaal doen en weer verbonden te worden met iemand die er meer van weet  om erna gewoon weer opgehangen te worden !!!!!  ik ben razend wat een gigantische ruk service !

dan vervolgens kijken of je via je het internet je klacht kwijt kunt , nou maak je borst maar nat want met mijn probleem kom je er nergens tussen gaat iig niet over mijn probleem dus is er geen oplossing dan via forums je klacht kwijt te kunnen !!!!! ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen .

ben al ruim 15 jaar lid bij hun maar mochten ze dit niet goed oplossen zijn ze me kwijt .

n.Leurink

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Beste Joep1965 

bedankt voor je reactie :) 

maar dat ze weinig mensen hebben is geen verklaring waarom je als je dan hebt gewacht bij de klantenservice om je op te hangen ! , zeg dan we kunnen u doorverbinden maar daar hebben we ook een wachttijd . ik verwacht dan iig dat ze me terug bellen omdat ze dondersgoed doorhadden dat ik vh hetzelfde probleem belde want dat gaven ze aan . 

zeer slecht hoe dit iig werkt of liever gezegd niet werkt 

 


Hi @nleurink, welkom op het forum. 

Ik help uiteraard graag. Kan he zijn dat je je pincode een aantal keren verkeerd hebt ingevoerd? Puur om te testen of het aan de simkaart ligt, zou je de simkaart kunnen proberen in het toestel van je vrouw? 

Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.