Skip to main content

Waarom heb ik dit probleem heb een abonnement. Alles is betaald behalve de factuur die automatisch wordt afgehouden de 27ste. Als dat rede zou zijn. Kijk ik of ik die eerder kan betalen nog. Ben niet geblokkeerd op payinfo al paar keer gecheckt. En het lukt me nog steeds niet. Wat kan of moet ik doen of kunnen jullie iets betekenen

groetjes

 

Admin: Voor meer informatie over KPN Pay kan je terecht in dit topic.

Hallo @GrimReaperJeroen ,

Je kunt die betaling nu vandaag (vijf dagen eerder) natuurlijk zelf doen. Maar dan is de kans levensgroot dat er daarna op de 27-ste het bedrag dan nog een keer van jouw rekening afgaat. Dus dan zou je die tweede betaling moeten storneren. 

Denk dus goed na of je die heisa wel wilt. 
Je kunt natuurlijk ook gewoon vijf dagen wachten met de door jou gewenste instelling voor de rekening online aankopen. 

 

Dan zou je dan eventueel nu zelf een handmatige overschrijving kunnen uitvoeren. 
 
Je zou eens kunnen kijken wat er is gebruikt bij een vorige afschrijving.Daar vind je in ieder geval het juiste rekeningnummer van KPN. Verder lijkt het me handig dat je jouw klantnummer vermeld bij de overschrijving. 
 
Hieronder staan de juiste rekeningnummers van KPN. Als het goed is moet één van deze nummers jou bekend voorkomen;InternetbankierenHet is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.
  • Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier opvragen.

Ja ik ga ze zelf even bellen heb sinds kort een E-Sim erop zitten. Maar als ik kijk staat mijn 06 daar niet vermeld. Met m’n oude simkaart erin staat m’n 06 wel vermeld. Maar kan dat niet bij m’n kpn hussel abonnement op telefoon instellingen aanpassen. Wellicht dat het hem daar inzit 


Hi @GrimReaperJeroen! Ik lees dat je vraag gaat over online aankopen betalen via de KPN factuur. Heb je dit al eens eerder ingesteld en gebruik van gemaakt of wil je deze optie nu voor de eerste keer gaan gebruiken?

Met de optie online aankopen betalen via de factuur (KPN Pay) kun je app en in-app aankopen doen in de App Store, de Google Play Store en de Microsoft Store. De kosten worden gefactureerd op je volgende mobiele factuur. Je geeft aan dat je Payinfo een aantal keer gecheckt hebt, maar Payinfo staat los van KPN Pay. Via Payinfo kun je Sms-diensten inzien, blokkeren of deblokkeren. Sms-diensten zijn betaalde premium diensten die je op je telefoon ontvangt.

Als je bij bent met betalen

Alles is betaald behalve de factuur die automatisch wordt afgehouden de 27ste. Als dat rede zou zijn. Kijk ik of ik die eerder kan betalen nog. 

In feite ben je dan bij met betalen: dus dat is nu geen reden om geen gebruik te kunnen maken van KPN Pay. 

Het kan wel een andere reden hebben waarom de optie geblokkeerd staat: misschien op jouw eigen verzoek of omdat de kosten voor online aankopen rap opliepen? Check via onze klantenservice of de optie gedeblokkeerd kan worden:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Hi @GrimReaperJeroen! Ik lees dat je vraag gaat over online aankopen betalen via de KPN factuur. Heb je dit al eens eerder ingesteld en gebruik van gemaakt of wil je deze optie nu voor de eerste keer gaan gebruiken?

Met de optie online aankopen betalen via de factuur (KPN Pay) kun je app en in-app aankopen doen in de App Store, de Google Play Store en de Microsoft Store. De kosten worden gefactureerd op je volgende mobiele factuur. Je geeft aan dat je Payinfo een aantal keer gecheckt hebt, maar Payinfo staat los van KPN Pay. Via Payinfo kun je Sms-diensten inzien, blokkeren of deblokkeren. Sms-diensten zijn betaalde premium diensten die je op je telefoon ontvangt.

Als je bij bent met betalen

Alles is betaald behalve de factuur die automatisch wordt afgehouden de 27ste. Als dat rede zou zijn. Kijk ik of ik die eerder kan betalen nog. 

In feite ben je dan bij met betalen: dus dat is nu geen reden om geen gebruik te kunnen maken van KPN Pay. 

Het kan wel een andere reden hebben waarom de optie geblokkeerd staat: misschien op jouw eigen verzoek of omdat de kosten voor online aankopen rap opliepen? Check via onze klantenservice of de optie gedeblokkeerd kan worden:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Hardstikke bedankt alvast voor deze info. Even aanvullend. Ik heb laatst wel een E-Sim aangemaakt en geactiveerd met het nieuwe account. Als ik daar kijk zie ik mijn 06 nummer er niet instaan maar kan ik ook nie toevoegen. Met m’n simkaartje zie ik mijn nummer wel. Zou dat ook een rede kunnen zijn. En hoe pas ik dat aan. Anders. Hier zie je een voorbeeld.


*Admin: screenshots verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb je screenshot verwijderd: het 06 nummer stond openbaar en dat willen we niet hebben! :wink:

In je screenshot waren de netwerkinstellingen van je toestel zelf te zien: daar stond het 06 nummer. Waar zie jij het nu niet staan: in MijnKPN? Waar wil je het precies aangepast hebben?


Hoihoi ohh hardstikke bedankt 

eigenlijk niet echt bij stilgestaan hahaha

uhm ik wil dat nummer bij de kpn hussel hebben staan. Maar dat kan ik daar niet invoeren. Eigenlijk gebruik ik de Sim niet meer dat ik een E-Sim heb. Daar zou eigenlijk mijn 06 aan gekoppeld moeten zijn lijkt me dat staat apart. Via mijn Sim kan ik die wel invoeren en weghalen maar niet bij kpnhussel 


Bij de KPN Hussel hebben staan: bedoel je in MijnKPN?

Als je inlogt en klikt op “Producten” en “Mobiel” dan kun je klikken op Product koppelen. Je krijgt dan een verificatiecode per SMS om dan je mobiele nummer te koppelen aan je account!