Ik zie het veel voorbij komen: het probleem met de iphone 11 en het bereik en verbinding.
Ik heb er zelf sinds mei ook last van. En geholpen worden? Ho maar. Zelfs de klantenservice helpt niet meer. “We zijn er mee bezig” is het antwoord wat je krijgt. Een paar weken geduld is terecht, maar na maanden nog geen oplossing vraag ik me af waar we mee bezig zijn. Als er problemen zijn en dit wordt gecommuniceerd en gecompenseerd, of er wordt in ieder geval meegedacht dan is dat al een heel ander verhaal.
Normaal zou ik geen topic starten maar nu ik gister in het buitenland stond in mijn eentje met een telefoon die NIKS deed, en volledig de weg kwijt was bedacht ik me dat dit de druppel was. En de rekeningen van de abonnementen die blijven doorlopen….
Kpn, alle trouwe klanten zijn er klaar mee zoals ik lees op dit platform, is het niet tijd voor klantgerichte hulp?? Ik begrijp dat 1 medewerker die hier waarschijnlijk op moet reageren niet zo veel kan doen. Maar waar is een landelijke oplossing (die na maanden toch wel verwacht zou mogen worden?) Er kunnen wel nieuwe telefoons ontwikkeld worden maar zorgen dat de ietwat oudere modellen werken is te veel gevraagd?
Ik hoop dat dit niet veel langer meer gaat duren.
Hi en welkom in onze community
Ik begrijp heel goed dat het super lastig is, en dat je liever gisteren dan vandaag een oplossing hebt. Helemaal als je in je eentje in het buitenland bent. Wat je al in je bericht schrijft klopt, ik kan het helaas niet zelf voor je oplossen. Weet wel dat er aan gewerkt wordt door onze technische dienst. Ik kan je alleen adviseren om met onze klantenservice te bellen (als je weer in Nederland bent, is het beste denk ik), en als dat nog niet gedaan is, dan een ticket te laten aanmaken. Zo weet de technische dienst dat 't ook bij jou speelt, en kunnen ze je benaderen om verder te helpen. In verband met drukte kan het even duren, daar kan ik niet omheen.
Beste Alexandra,
ik heb inmiddels vernomen dat er voor enkelen een oplossing is geboden. Ik heb echter nog niks te horen gekregen. Wat kan ik het beste doen nu?
groet,
Kim Thielen
Hi en welkom in onze community
Ik begrijp heel goed dat het super lastig is, en dat je liever gisteren dan vandaag een oplossing hebt. Helemaal als je in je eentje in het buitenland bent. Wat je al in je bericht schrijft klopt, ik kan het helaas niet zelf voor je oplossen. Weet wel dat er aan gewerkt wordt door onze technische dienst. Ik kan je alleen adviseren om met onze klantenservice te bellen (als je weer in Nederland bent, is het beste denk ik), en als dat nog niet gedaan is, dan een ticket te laten aanmaken. Zo weet de technische dienst dat 't ook bij jou speelt, en kunnen ze je benaderen om verder te helpen. In verband met drukte kan het even duren, daar kan ik niet omheen.
3-4 weken doorlooptijd noem ik niet “even”
Je kunt een terugbelafspraak maken, dan wordt je teruggebeld wanneer het jou uit komt. De collega die je terugbelt, kan de status van je ticket nakijken (of voor je aanmaken als je nog geen ticket hebt), zodat je zeker weet wat de laatste status is. Er wordt gewerkt aan een oplossing voor iedereen die hier last van heeft, het gaat helaas niet zo snel als ik je zou gunnen. Het is vooral belangrijk dat er een ticket voor je open staat, zodat de technische dienst weet dat 't bij jou ook speelt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.