Skip to main content

Wie is bij KPN capabel genoeg om heel simpel een prepaid over te zetten naar sim-only met nummerbehoud?🙄

Allemaal vriendelijke mensen gesproken en gezien maar uiteindelijk nog niets geregeld! 😡

Heel verhaal;

1. Donderdag telefonisch via klantenservice overgestapt van prepaid naar sim-only abo. Gegevens - oa geboortedatum doorgegeven en herhaald, alles correct. Afspraken gemaakt omdat ontvanger zelf niet fysiek aanwezig zou zijn voor ontvangst.

2. Vrijdag erna levering simkaart niet gelukt; foutieve geboortedatum dus konden pakketje niet afleveren

3. Zaterdag telefonisch afspraak voor terug bellen door kpn op dinsdag.

4. Zondag koerier wederom aan de deur, pakket kon niet afgegeven worden, ontvanger niet fysiek aanwezig. Afspraken met kpn uitgelegd, werd niet geaccepteerd, koerier hield zich (natuurlijk) aan gemaakte afspraken met kpn.Telefonisch contact gezocht met Reviva, koerier. Order werd geannuleerd wegens 2x niet leverbaar. Precies vereisten gevraagd voor levering aan derden. Compleet anders dan wat mij verteld was door klantenserv. KPN.

5. Maandag Telefonisch contact met medewerker. Aan eisen koerier kan nl. niet voldaan worden; (originele ID en bankpas moeten aanwezig zijn, ontvanger benodigd deze echter zeker zelf onderweg?!)

Advies; ga naar kpn winkel, zo geregeld

6. Maandagmiddag naar kpn winkel, inderdaad; zo geregeld! 

Na uren wachten ALWEER toch niet geregeld; ik kan bellen, maar niet gebeld worden en ook data werkt niet.

Vanaf 18.00u; omdat telefonisch alweer teveel wachtenden, via forum geprobeerd. Na aantal keren verbroken verbinding, rond 19.40u eindelijk contact met Tirsa. Rond 20.00u laatste bericht van Tirsa "ik zie dat het is beëindigd "… toen niets meer

Na 15 minuten wachten automatisch virtuele assistent.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Update; hij doet het. Hoewel Tirsa (via chat fesproken, niet via forum) niet meer reageerde, denk ik dat ze het geregeld heeft. Super bedankt, heel fijn!Â