Skip to main content

Ik heb een iPhone 11 die geen verbinding maakt met internet waardoor ik niet bereikbaar ben en de batterij als een sneltrein leegloopt.

Er is een ticket aangemaakt en men krijgt een mail dat men binnen 3 werkdagen wordt teruggebeld. Helaas dit gebeurt niet, het enige wat je te horen krijgt is men moet wachten tot men wordt terug gebeld. Dit duurt veel te lang, het probleem is al 4 maanden bekent bij kpn. Ik wil een goed werkende telefoon en kpn heeft door een software update deze "kapot" gemaakt. 

Hallo @Veneri. Als er een ticket voor het issue is aangemaakt, dan kijkt de technische dienst of de problemen vallen binnen het grote issue dat nu speelt. Daarna gaat de melding door naar het belteam dat mensen via persoonlijk contact benaderd voor de op dit moment gekozen oplossing. De doorlooptijd voor het telefoontje ligt wel hoger dan 3 werkdagen. 

Onderzoek naar de grondoorzaak van dit probleem loopt nog altijd. Er is dus nog niet te zeggen of deze problemen door KPN alleen zijn veroorzaakt. Desalniettemin kiezen we er wel voor om de getroffen klanten een iPhone 12 te bieden ter vervanging van de getroffen iPhone 11. 

Alle andere belangrijke info kun je lezen in het storingstopic:

 

Â