Skip to main content

Beste heer / mevrouw,

 

Ik probeer sinds afgelopen vrijdag de simkaarten te activeren die ik via de post heb ontvangen i.v.m. nummerbehoud. Gisteren heb ik 3x telefonisch contact met jullie (KPN service) gehad over de instellingen en daarnaast diverse keren geprobeerd om op allerlei manieren te activeren. Maar tevergeefs. 

Als ik inlog via “Mijn Bestellingen” zie ik beide abonnementen terug in de lijst. Ook de activatiecodes (inmiddels verschillende keren aangevraagd) allemaal geprobeerd, maar onderstaande wordt steeds aangegeven

     

Hoe nu verder?

 

Mvg DS1975 

Hi @ds1975, welkom op het forum. 

Wat een rare foutmelding aangezien je de bestellingen wel ziet als je inlogt. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag beide mobiele nummers invullen en ook beide simkaartnummers. 

Dan kijk ik dit voor je na. 
 


Hi @Alex_P ,

Top, dat zou mooi zijn. 

De Simkaatnummers en mobielnummers zijn in ons  profiel ingevuld.

Groet @ds1975 ,

 

 


Dankjewel. Ik heb de oorzaak al te pakken. Die nummers zijn op dit moment nog niet actief bij ons. Beide nummers worden namelijk op 24 december overgezet naar ons netwerk, vanaf dat moment kun je ze activeren en gebruiken.

Dit merk je vanzelf als de nummers niet meer werken bij je huidige provider. 


Bedankt @Alex_P voor de snelle reactie.

Dan werd ik op het verkeerde been gezet door de tekst in de brief: 
Het is belangrijk dat u uw simkaart direct activeert zodat uw nummerbehoud geen vertraging oploopt. Dit geldt ook wanneer u deze nieuwe simkaart nog niet meteen gaat gebruiken. … etc.” 

Dus wij hoeven dus helemaal niets te doen!?

 


Jullie hoeven helemaal niets te doen. Behalve op 24 december de huidige simkaarten wisselen op het moment dat ze niet meer werken. 

Laat het weten mocht het niet lukken. :relaxed: