Skip to main content

Sinds ik ben overgestapt op de Iphone 14 Pro Max, heb ik bij een aantal winkels problemen met het betalen via Apple pay met mijn ING pas. Voorheen een IPhone 13 pro Max en bij dezelfde winkels nooit problemen.

Zijn er mensen met dezelfde problemen, of een oplossing ?

Ben benieuwd,

Alex

Het werkt wel maar dus niet bij alle winkels. Misschien even alles ontkoppelen, ook bij de bank en toestel opnieuw toevoegen?


Hi @AlexVanDruten82! Heb je de tip van @Jeroen Ruiter nog gezien? 🙂


Heb vanmorgen voor het eerst nadat ik alles verwijderd had en opnieuw had geïnstalleerd weer betaald met m’n telefoon. Waar het eerst niet werkte, werkte het vanmorgen wel !

Komende dagen proberen op de locaties waar het niet lukte, of het daar nu ook goed gaat.


@AlexVanDruten82 super te horen dat het nu weer lijkt te werken. Ik duim even met je mee dat het op de andere locatie ook goed gaat. Laat je het hier nog weten? 


Hier in ieder geval de zelfde bank/telefoon en ervaar geen problemen. Dus het moet goed kunnen gaan.


Gelukkig doet mijn Apple pay het weer helemaal, plekken die het niet deden doen het nu allemaal.


Gelukkig doet mijn Apple pay het weer helemaal, plekken die het niet deden doen het nu allemaal.

Ik heb momenteel het zelfde probleem met Apple Pay op de 14 pro, vorige iPhone nergens last van gehad. Wat heb je precies allemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Alleen je gekoppelde bankpassen of ook je bank app of een volledige reset van je iPhone?

mvg


Ik heb de bankpassen verwijderd en opnieuw toegevoegd, dit was bij mij voldoende om het weer overal te laten werken.

Gr.

Alex


Ik heb de bankpassen verwijderd en opnieuw toegevoegd, dit was bij mij voldoende om het weer overal te laten werken.

Gr.

Alex

Heel erg bedankt! Het heeft gewerkt 

Mvg.