Skip to main content

ik heb exact dezelfde problemen gehad en nu mijn ouders ook. Zelf ben ik intussen door alle ellende overgestapt naar een andere provider die zelfs nog goedkoper is en meer biedt. De site van KPN stuurt je echt van het kastje naar de muur en weer terug en nog een keer. Is geen redden aan. Ook contact gehad met de bank, hier staat geen blokkade op mijn rekening voor KPN en toch krijg ik ook van KPN te horen dat dit wel het geval moet zijn. Voor mijn ouders gaan we ook kijken naar een andere provider en gaan alles opzeggen bij KPN.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum @beiko. Spijtig dat het zo gelopen is voor jouw abonnement. Voor je ouders zou ik graag willen kijken of we het misschien toch nog kunnen regelen dat het "gewoon" per automatische incasso betaald kan worden. Als er bij de bank geen blokkering opstaat, dan vermoed ik dat er ergens in onze systemen de automatische incasso niet goed geactiveerd is. Mochten jullie nog willen dat ik aan de slag ga geef dan even een seintje en vul het forumprofiel s.v.p. in met de juiste gegevens. 


Beste Jeroen,

 

fijn dat er eindelijk een contact is, ook al vindt ik het eigenlijk triest dat we pas contact hebben kunnen krijgen door een reactie op een forum en dat er helaas verder (tenminste voor ons niet te vinden) geen mogelijkheid is om contact te krijgen met iemand van KPN. Ik heb het forumprofiel verder ingevuld en wat mij betreft mag je proberen om de automatische incasso weer op te starten, maar wel voor het oude telfort tarief en wij sluiten niet een nieuw abonnement af.


KPN is natuurlijk altijd bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800-0402. In ieder geval langs deze weg kan ik je melden dat voor het mobiele abonnement voor jouw ouders de automatische incasso weer is ingesteld.