Skip to main content

Beste,

Ik wil geen langdradige verhaal maken hier, dus zal ik het proberen kort te houden. Want ik ben hier echt klaar mee..

Ik probeer al ruim 3 weken een telefoon te bestellen met abonnement. Maar helaas door een of andere reden, wordt mijn bestelling steeds geannuleerd. Hieronder op chronologische volgorde mijn stappen en communicatie bij KPN.

 

Poging 1. Levering aan deur geannuleerd i.v.m het missen van 2 voornaamletters in het contract. Aanbetaling van 168,- euro.

 

Poging 2. Op advies een 2e bestelling gedaan. Geannuleerd wegens 'Joost mag het weten'. Zelfs de klantenservice wist het niet. Aanbetaling 283,- euro. 

 

Klacht ingediend op de site 3. Wegens de hogere aanbetaling. De telefoon was zogenaamd binnen 2 weken duurder geworden. Als oplossing wou ik een verekening met mijn 1e bestelling die door 2 lullige voornaamletters werd geweigerd.

 

Klachtendienst zou mij bellen 4. Tot heden niet gebeurd. Terwijl ze lovende beloftes gaven.

 

Bestelling bij Samsung 5. Na tig keer klantenservice bellen en via de chat online. Was de maat vol en heb ik via de Samsung site de telefoon besteld met een KPN abonnement. Ja, ik weet het. Ik had gewoon ergens andere een abonnement moeten nemen. Maar dat was duurder.

 

Aanbetaling bij mobiel.nl 6. Samsung werkt samen met mobiel.nl. En de aanbetaling daar is vele malen minder dan bij KPN site. Namelijk 42 euro inplaats van 168,- en later zelfs 283,-

 

Eindstand 7. Niks vernomen van mijn klacht na vele keren bellen, en zeer lange wachttijden. Klantenservice geeft onjuiste informatie over het afhandelen van mijn problemen. Ik kwam zelf erachter dat ik een klacht via de site kon indienen. Maar zelfs dat mocht niet baten. Ik had geen opties meer.

 

Als nieuwe klant bij KPN is dit te gek voor woorden... Ik begrijp heel goed dat er tig andere mensen zijn met klachten. Maar dit is te gek voor woorden. Zo lang niet wetend waar je aantoe bent, en daardoor mis ik ook de pre-order acties. Want ik had optijd besteld. Ik wist niet dat 2 voornaamletters zo belangrijk waren... Zo belangrijk zijn ze voor mij niet.

 

Erg jammer van KPN. Jammer dat ze zo omgaan met een nieuwe klant die al ruim 3 weken wacht op een abonnement af te sluiten. En tot op heden nog niks gebeurd.

 

Het is toch wat langdradig geworden. Maar het voelde voor mij echt een eeuwigheid. Ik weet niet eens meer of ik kan genieten van een abonnement bij KPN straks met dit gezeik in mijn achterhoofd.. Ik gun het ze niet eens meer , maarja.. Ik hoop dat mobiel.nl dit voor me kan afhandelen met KPN. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Ik lees dat je klant bent bij mobiel.nl, ik zou daar mijn klacht neerleggen.

KPN is/wordt dan wel je provider, maar je hebt alles via mobiel.nl geregeld, dus zij zijn verantwoordelijk voor hetgeen er eventueel mis gaat.

Succes.

 


Heeft dit hele verhaal zich in 3 weken afgespeeld? 


Bedankt voor jullie reacties.

Ik moet dan wel een klacht hebben bij mobiel.nl..

Als u mijn verhaal goed hebt gelezen ging het om een klacht bij KPN zelf, en niet bij mobiel.nl. Mobiel.nl moet nog mijn bestelling leveren die ik gister heb geplaatst. 

Dit heeft intotaal ruim 3 weken geduurd nadat ik gister ben 'overgestapt' naar een ander aanbieder. Hopelijk kan mobiel.nl wel mijn bestelling zonder problemen afronden met een KPN abonnement. Al zie ik er deels wel tegenop dat ik toch bij KPN ben gebleven om die 5 euro korting per maand..


Goedenavond @Bushido, welkom! Al is de aanleiding waarom jij je hier meldt niet leuk!

Zo te lezen is het bestellen van een nieuw abonnement met toestel niet soepel gegaan, datzelfde geldt voor de afhandeling van je klacht. Begrijp ik goed dat je nog wacht op de terugbetaling van de aanbetalingen? 

Ik wil graag nakijken wat de status van je klacht is. Wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam + geboortedatum
  • Bestelnummers
  • Postcode en huisnummer
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. 

Geef je een seintje als jij je gegevens ingevuld hebt? Dan weet ik dat ik jouw gegevens erbij kan zoeken.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!