Multisim KPN probleem
Sinds 25 maart 2023 probeer ik de multisim te activeren op mijn iWatch 8.
De installatie blijft hangen bij (net als zoveel andere mensen) op activeren met een ronddraaiend wieltje..
* iPhone 8 Plus / iOS versie 16.4.1 / Aanbieder KPN NL 54.
* Apple Watch series 8 / iOS versie 9.4
25 maart 2023 Via Twitter contact gehad. Reactie klantenservice: Er is een storing, wacht tot na het weekend als het nog niet is gelukt bel dan met klantenservice.
27 maart 2023 gebeld met klantenservice. Reactie klantenservice: Alles loskoppelen op je telefoon en opnieuw opstarten. Klantenservice zou aan de lijn blijven (ik belde via vast nummer) maar na 41 minuten werd de verbinding verbroken..
3 april 2023 via Twitter contact gehad. Reactie klantenservice: storing is nog niet verholpen er word hard aan gewerkt. Er wordt een beroep gedaan op mijn geduld.
4 april 2023 via Twitter contact gehad.
Verzoek gedaan om multisim los te koppelen zodat ik het opnieuw zou kunnen proberen te activeren. Reactie klantenservice: dat kunnen wij niet doen. Wederom vragen ze om mijn geduld.
4 april 2023 gebeld met klantenservice. Alles uitgelegd. Verzoek gedaan om multisim los te koppelen zodat ik het nogmaals kon proberen. Het loskoppelen lukte maar helaas het activeren nog steeds niet (weer wieltje dat blijft draaien bij activeren)
5 april 2023 gebeld met klantenservice. Alles opnieuw uitgelegd. Vraag of multisim kon worden losgekoppeld maar de meneer weet niet hoe dat moet en of dat wel zo kon…
5 april 2023 gebeld met klantenservice.
Alles opnieuw uitgelegd. Mevrouw vond het vreemd dat er vertel werd dat er storing zou zijn. Er is helemaal geen storing maar kon ook niet vertellen waar het probleem lag. Zou me terugbellen. Werd idd ‘s middags terug gebeld met slecht nieuws dat ze overal had nagevraagd maar niemand weet een oplossing. Ik zou nog naar een KPN winkel kunnen gaan en daar proberen? Ik heb een verzoek gedaan of ze alstublieft een call wil inschieten bij de backoffice. Dat zou ze doen..
In de hoop dat een totale reset van zowel iPhone als iWatch heb ik alles kompleet van de telefoon en horloge gewist/verwijderd en als nieuwe telefoon en iWatch opnieuw geïnstalleerd. Maar helaas zie ik al meteen bij iWatch dat het wieltje nog steeds ronddraaiende
Het is nu 10 april 2023.
Nog steeds heb ik een wieltje wat draait bij activeren..
Ik weet niet of ik het goed heb begrepen maar klopt het dat een aparte afdeling (backoffice?) dit wel werkend kan krijgen?
Ik begrijp niet helemaal waarom dit zo een probleem is om te activeren. KPN bied toch niet zomaar een product aan wat niet werkt?
Hopelijk word mijn activatie probleem opgepakt door de afdeling die het wel werkend kan krijgen.