Skip to main content

Ik ben het helemaal zat. Vanaf vorige week donderdag aan het bellen met KPN. Ons televisie kastje stuk. Er zou een nieuwe gestuurd worden op vrijdag.  Bericht gehad op welk afhaalpunt. In dat bericht staat dan ook dat we de track en trace moesten afwachten.  Geen bericht track en trace code ontvangen. Vrijdag avond gebeld.  Excuses en het kastje zou zaterdag komen.  Nieuw bericht en weer geen track en trace code. Gebeld weer Excuses, medewerker stuurt via mail een track en trace code, vol goede hoop naar de Bruna. De code was van juni 2020. Weer gebeld.  Mevrouw opnieuw belooft kastje te sturen.  Maandag mail zonder, ja je raad het al geen track  en  trace code. Weer gebeld. Medewerker gaf na overleg met leidinggevende aan dat het kastje bij Adiva zou liggen.  Ze kon mij een telefoonnummer geven van Adiva. Daar moet ik dan zelf maar even naar toe bellen.  Dat heb ik geweigerd.  Uiteindelijk heeft deze medewerker de verbinding verbroken.  Weer gebeld.  Medewerker zou het uitzoeken en mij vandaag bellen.  En wat denk je. Niets van dat alles.  Denk nu dat ik via de rechtsbijstand iets ga proberen.  Een zeer teleurgestelde klant van KPN

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Fotolijst, welkom hier. 

Nu heb je dus nog steeds geen ontvanger. 😞 Wat een gedoe zeg. Dit had soepeler kunnen lopen, excuses. Ik wil graag nog eens uitzoeken wat er mis gaat en anders een nieuwe naar je sturen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Inmiddels ontvangen en klacht is afgehandeld.  Dank


Dat is fijn. Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten.