Skip to main content

Heb al maaanden geen bereik met m’n ipfone 11 maar betaal wel een behoorlijk bedrag in de maand 

ligt aan de 11 word aan gewerkt intussen een andere Sim kaart en nu nog geen bereik 

andere mobiel geprobeerd ook hier hetzelfde probleem waaar ligt het nu dan aan ?? Niet alleen de iPhone 11 want in de iPhone 7 precies het zelfde probleem 

vind dit erg kwalijk want het kost behoorlijk wat in de maand en waarvoor betaal ik ??? Kan niks met m’n mobiel 

kpn hoe lossen we dit op ??!!!

en niet van kastje naar de muur 

denk dat meerdere het met me eens zijn ik ga radar in schakelen want dan komt er wel een oplossing 

 

Vg 

Als het met beide toestellen is dan lijkt het niet het probleem wat meerdere hebben en waar men nu een oplossing voor heeft.

 

Want bij jullie heeft de 7 hetzelfde probleem dus en beide toestellen hebben al een nieuwe Sim kaart?


Heb al sinds 3 maand bijna geen bereik met de 11 en in de kpn winkel zeiden ze dat het daar aan lag dus had gister de oude telfooon gepakt en ook bij die geen bereik terwijl ik een nieuwe Sim heb dus geen idee waar het wel of niet aan ligt je word van kastje naar de muur gestuurd 


Dan kan je je voor de 11 melden in het topic wat ik linkte.

 


Top bedankt