Skip to main content

Goedemorgen,

 

Blijkbaar is er met mijn activering iets niet helemaal goed gegaan. Hierdoor kan ik de simkaart niet gebruiken. Ook het aanvragen van een nieuw abonnement is niet mogelijk.

 

Is er een optie om het oude abonnement alsnog in werking te laten treden? Of wat zou ik hiervoor moeten doen?

Hallo @Mark Pieffers ,

Mogelijk kun je met een andere telefoon bellen naar 0800-0402 voor een nieuwe activatie van je simkaart. 

Lukt dat niet? Loop dan even langs een KPN-winkel. 


@Noordzee 

 

Dit werkt helaas niet. Ik krijg meteen de melding dat om administratieve redenen alles is gecanceld. Ik ga wel even bij de winkel kijken of dat die wat voor mij kunnen betekenen.

 

Bedankt voor de reactie


Beste @Mark Pieffers, is het gelukt met het advies van Noordzee? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten!


Hallo @Marcia_ , ik heb nog een keer een aanvraag gedaan voor een nieuw abonnement. Ik weet niet of dit goed is gegaan. Eerst kreeg ik een mail dat mijn abonnement gecanceld was en daarna een mail welkom bij Kpn met alle voorwaarden en dergelijke.  Ik heb  daarna ook geen mail weer gehad. Enig idee wat ik daarmee kan doen?


Ik heb net de eerste sim geprobeerd. Deze blijkt gewoon te werken. Blijkbaar hoefde er niks geactiveerd te worden. Probleem verholpen dus. Bedankt voor het meedenken


Dan zal je tweede aanvraag wel geannuleerd zijn, denk ik! Hou dat wel even goed in de gaten. Mocht je nog vragen hebben: trek gerust aan de bel!