Skip to main content

Ik heb een nieuwe S22 met het probleem dat als ik bel of gebeld wordt er na het opnemen geen gesrek te voeren is omdat ik en ook de andere zijde niks horen, vaak na een herstart werkt dit wel weer.

Dit komt meerdere keren per dag voor.

Iemand dezelfde problemen en ook een oplossing hiervoor?

Hallo @robke22 ,

Je hebt garantie en daar zou je dan gebruik van kunnen maken. Heb je het toestel bij KPN gekocht? Loop dan even langs een KPN-winkel. En neem je aankoopbewijs mee.  


Was ook mijn idee, vandaag is de telefoon opgehaald voor controle van de klacht. 


Hoi @robke22 . Is het toestel stuk? Weet je al meer?


Reparatie is uitgevoerd maar probleem is nog niet verholpen. 


Ai, maar wat was het verhaal van de reparatie dienst dan?


Het probleem zou zitten in de backcover.


Dus je kunt wel gewoon bellen als je er geen hoesje om hebt?


Nee ziet niet, heb idee wat ze met de back cover bedoelen, deze is vervangen net ahja de printplaat waar de speaker en de microfoon op zitten. 


Dus samenvattend is ie weggeweest,  gerepareerd maar het probleem is er nog steeds. Klopt dat? 

En als jij de telefoon zonder hoesje of iets anders gebruikt, kun je nog steeds niet goed telefoneren? 


Klopt! Zoals het nu is ongeveer 4x per dag nodig om opnieuw op te starten om door de dag door te kunnen bellen. 


@robke22 : Een collega wees mij hierop:

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-series/call-sound-issues-others-can-t-hear-me-during-calls-and-i-can-t/td-p/5130023

 

Het lijkt dus een probleem van het toestel zelf te zijn :-(