Skip to main content

Ik heb een Samsung S22 Ultra aangeschaft met de Promo van Gratis Galaxy Air Buds. Samsung zegt en schrijft deze krijgt u niet omdat de EAN code niet correct is. Is dit is nu de zoveelste opeen volgende jaar dat Samsung niet thuis geeft, pure misleiding op uw site kpn.com. 2 jaar gelden ook een actie met S21 om € terug te krijgen werd er precies het zelfde gezegd door Samsung.

Hoe gaat u om met deze misleidende actie.  Graag een oplossing dat de klant niet misleid word.

Samsung zegt u moet Kpn bellen en kpn zegt Samsung bellen??????? van het kastje naar de muur wordt je gestuurd als consument.

Met vriendelijke groet, 

Debjes

Hoi @Debje12! Goed om te lezen dat je via het forum contact met ons opneemt!

Samsung heeft geregeld leuke extra cadeautjes of cashbacks bij hun producten. Wij wijzen onze klanten op deze acties, de actie zelf wordt door Samsung afgehandeld. Blijkbaar gaat de afhandeling van jouw aanvraag niet helemaal goed, maar zou dat geen misleiding willen noemen.

Ik denk graag met je mee. Misschien overbodig, maar voor alle duidelijkheid: er zit een verschil tussen het IMEI-nummer en de EAN code.

Het IMEI-nummer is een unieke code voor SIM-kaart dragende product. Het IMEI-nummer bestaat alleen uit 15 cijfers. De reeks nummers bevatten geen spaties, streepjes etc.

De EAN-code staat voor Europees Artikel Nummer en is een unieke code die bestaat uit alleen cijfers (zonder spaties, streepjes etc.) en start altijd met een 88 of 87. Je kunt de EAN-code vinden op de verpakking van je toestel.

Blauw: de EAN code


Bron: Samsung support

Je hebt zeker weten de EAN code doorgegeven en niet het IMEI nummer?

Je neemt de EAN code één op één over van de verpakking van het toestel.
Heeft Samsung ook aangegeven wat er niet klopt aan de EAN code? Is de code niet volledig zichtbaar voor hen? Met welke reden sturen zij jou door naar ons?

Samsung support heeft verschillende contact mogelijkheden: is het opsturen van een foto ook een optie voor hen?


Je kunt op de site van Samsung zien welke EAN nummers geldig zijn:

 


Hé, dat is handig! Dat wist ik niet, @Nick83: thanks! 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je er alsnog uitgekomen bent met Samsung!


Ik heb vandaag de Samsung 22 ultra gekregen, hoe kan ik de gratis buds aanvragen?


Hallo @Xandra17 , dan moet je je registreren op de Samsung promotiesite:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633

Dit is een actie van Samsung en die zorgt voor de verdere afhandeling.


Dank je wel. Het is gelukt!