Skip to main content

Hallo,

ik heb mezelf gelijk na de aanschaf van mijn iphone 12 pro met abbonement aangemeld voor de actie voor 100 euro korting op apple airpods, maar. Dus ruim optijd

mijn preciese aanmelding voor de actie is: 24 oktober! Bijna 3 maanden geleden

Nog steeds niks ontvangen of gehoord.

op de forum ook veel gelezen van klanten met t zelfde probleem.

 

ongelovelijk dat zon grote bedrijf als kpn zo anateuristisch te werk gaat met een actie.

als je t niet goed kan regelen. Zet dan geen actie? Lijkt mij dan.

 

ik wil zo snel mogelijk mijn 100 euro korting want ik wil gewoon genieten van de airpods.

 

Hallo @Mehrdad123 ,

Weet je zeker dat de aanmelding goed is verlopen? Heb je een bevestiging ontvangen?

Anders zou ik ze voor de zekerheid nogmaals aanvragen. De aanmeldingstermijn is namelijk verlengd. Hieronder zie je hoe je ze aan kunt vragen: 

 

  • iPhone 12 of iPhone 12 Pro. Toestel aangeschaft in periode 16 oktober t/m 8 november. Aanvragen is mogelijk t/m 31 januari (verlengd). Formulier.
  • iPhone 12 mini of iPhone 12 Pro Max. Toestel aangeschaft in periode 6 november t/m 22 november. Aanvragen is mogelijk t/m 31 januari (verlengd). Formulier.
  • Black Friday AirPods actie op alle iPhone 12 en SE varianten. Toestel aangeschaft in periode 23 november t/m 30 november. Aanvragen is mogelijk t/m 31 januari (verlengd). Formulier.

Nee @Noordzee de aanmeldingstermijn is (weer) verlengd. @Mehrdad123 heeft nu de tijd t/m 31 januari.


Ok @RBxx ,

Ik heb het gezien in de actievoorwaarden. Ik heb de datum aangepast in mijn bericht. 


Ik heb op 1 januari een iphone SE gekocht en daar was ook een airpod actie aan gekoppeld. Hoe kan ik daar gebruik van maken?


Hallo @Paug 

  • Alle klanten die tussen 01 december 2020 en 03 januari 2021 een iPhone SE (2020) aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement, kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0535

Klanten hebben t/m 17 januari 2021 om gebruik te maken van de actie.

 


Dergelijke acties zijn eigenlijk nooit acties van KPN zelf. Bijna altijd acties van de fabrikant. KPN geeft op de site alleen maar aan dat de actie bestaat. Dus als een aanmelding niet lukt ofzo, dan kan KPN daar eigenlijk ook helemaal niets aan doen.


@Noordzee 

de aanmelding is goed verlopen.

bevestiging heb ik op mail + registratienummer gekregen.

In de mail staat:

 


Bedankt voor je deelname aan onze KPN Apple AirPods promotie!

Dit is de bevestiging dat je deelname in goede orde is ontvangen. Wij gaan je gegevens controleren en laten je spoedig weten of de ingestuurde gegevens aan alle actievoorwaarden voldoen.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Met vriendelijke groet,

KPN

 

 

Belachelijk dit. Werkt daar mij 1 man ofzo? Dat “zo spoedig” 3 maanden lang duurt?

 

en als de actie niet van kpn is. zet dan KPN en haar logo er niet onder!!!! Ik vind dit ongelovelijk slecht en amateuristisch.

 


@Mehrdad123 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


@Mehrdad123

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Gedaan


Hoi @Mehrdad123,

Ai, natuurlijk hoort dat gaan 3 maanden te duren. De actie loopt in samenwerking externe partners dus ik heb daar helaas geen inzicht op. Ik wil jou vragen om jouw probleem te mailen naar KPN@consumercare.info. Dit is een aparte afdeling speciaal voor issues met de Airpods die wel inzicht hebben in alle benodigde gegevens en systemen.