Skip to main content

Ik wilde deze actie, en zoals je op de foto ziet zou deze actie geldig moeten zijn.

 

Ik dacht stuur alvast de registratie link door naar men eigen mail, straks makkelijk te registreren. 

 

Wat blijkt actie verlopen en geen €100 maar 75€ euro cashback. 

 

Volgens kpn is deze actie gister gestart(verlengd) 

Kpn gebeld, inderdaad zie de actie staan, ga voor u kijken heeft u een moment geduld. Ruim 15 minuten in de wacht gestaan, om er uit geknikkerd te worden. 

Bel je kpn terug zien zij de actie niet (hebben hun dan een andere pagina als ze browsen) want na mijn gesprek opnieuw mijn eigen aangemeld via telefoonnummer omdat ik kan verlengen, staat de actie nog gewoon online!

 

Kpn kan niks voor mij betekenen... lekker bezig kpn!!

Kan ik eindelijk verlengen krijg je dit.…

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Rolan83 

Ik zie dat daar een foute link op de KPN website staat. Die verwijst nog naar de Samsung promo die (net) is afgelopen.

Hier is de goede link: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=5T3AZMBSRKB73

Deze acties volgen elkaar zo dicht op dat de website beheerder van KPN zich even vergist heeft.


Hallo @Rolan83 , ik heb deze foute link op de website zojuist gemeld bij de KPN moderators.
Ik hoop dat de juiste link binnenkort op de website geplaatst gaat worden.


Beste dank u wel voor het antwoord! Ik heb vandaag 2 collega's gesproken, en gister 1 beide zeiden dat de actie er niet was en dat de promotie afgelopen was en nog van de site gehaald diende te worden en mij dus niet konden helpen. Dus vriendelijk bedankt!  Ik ga de telefoon gelijk bestellen! 😊


Dat is mooi @Rolan83 , veel plezier ermee.

Die promotie acties van Samsung volgen soms heel kort op elkaar. Ik kan me voorstellen dat de medewerkers het overzicht wel eens kwijt zijn. Uit ervaring weet ik inmiddels waar ik moet kijken 🤓