Skip to main content

beste meneer/mevrouw,

ik heb mijn simcode perongeluk tevaak verkeerd ingevuld en moet nu mijn puk code invoeren, maar die ben ik kwijt. ik moet dan inloggen op mijn kpn maar dat heb ik ook niet dus moet ik mijn kpn koppelen aan mijn moeders aacount maar er is een storing en ik kan mijn verivicatie code niet zien omdat mijn mobiel niet ontgrendelt. zou u mij hierbij kunnen helpen?

 

Hallo @daphnehaagh 

Je kan je PUK-code ook online opvragen, voor MijnKPN is het nu idd te laat ivm de verificatie sms.

Vul dit formulier ←(klik) in op de KPN website, je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig.


Hallo @daphnehaagh, goed dat je contact opneemt. Ben je er met de tip van RBxx nog uitgekomen of kan ik je nog ergens mee helpen? Indien je mijn hulp nog nodig hebt, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste drie cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Jouw mobiele nummer en de laatste cijfers van de IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Ik heb niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem is opgelost. Indien je toch nog problemen ervaart, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.