Skip to main content

hoi hoe kan ik een pukcode krijgen ik heb het volgede geprobeerd maarvdat werkt niet.

De PUK-code staat vermeld op de verpakking van je simkaart. Ik kan me voorstellen dat je die in de loop der tijd niet meer hebt. Via de site kun je meteenĀ PUK-code opvragenĀ 

Gr Ray

Hoi R.wichers, welkom op het forum! Je geeft aan dat het niet lukt via de site. Wat lukt er precies niet? De PUK-code staat in je MijnKPN. Als je op die link klikt (dat is dezelfde als op de site staat) moet je eerst inloggen. Dat doe je met je KPN ID. Vervolgens krijg je alle gekoppelde mobiele abonnementen te zien. Kies degene waarvan je de PUK-code wilt inzien en dan krijg je die op de volgende pagina te zien.

Als het nog steeds niet lukt, probeer een andere browser, of zet eventueel advertentieblokkers uit. Die zouden hier geen effect op moeten hebben, maar het is de moeite van het testen waard. Mocht het dan nog niet lukken, vul jeĀ forumprofielĀ in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Vul, naast je 06- of klantnummer ook je simkaartnummer in. Dit kan in het veld klantnummer erbij.


Hoi Erik het is me gelukt via het 0800 nummer.

En om te beantwoorden op je vraag via mijn kan kreeg ik het bericht "u kun uw pukcode niet in zien.

Gr Ray


Vreemd dat het niet werkte. Maar goed dat het via de telefoon wel gelukt is :)