Skip to main content

Ik zit momenteel in het buitenland en heb geen PUK code. Als ik ben ingelogd via MijnKPM staat er 'U kunt helaas de PUK code niet inzien'. Aangezien ik voorlopig in het buitenland zit, kan ik ook 'niet even met de klantenservice bellen'. Al mijn twee-stapsverificaties krijg ik via SMS en kan dus niets doen en ben ik behoorlijk in de stress.

@Bud W.

Oei, dat kan niet op een slechter moment komen dat je je PUK code moet opvragen. Vanuit het buitenland is KPN klantenservice te bereiken op +316 1200 1200 (tarief voor bellen vanuit het buitenland). Bellen is toch waarschijnlijk het enige wat je kan doen of kan je misschien iemand in Nederland laten bellen voor opvragen PUK code op 0800-0402 (gratis). 


Goedemorgen @Bud W. en welkom hier op ons forum!

Dat is een hele lastige situatie en ik begrijp dat je hierdoor behoorlijk in de stress bent 😞 Kun je wat met het advies van @Hoopvol? Hopelijk heb je inmiddels toch contact weten te krijgen met onze klantenservice voor je PUK code. Mocht dat niet het geval zijn, laat me dit dan vooral even weten, dan ga ik kijken of we dit wellicht op een andere manier voor je kunnen regelen.


Hartelijk dank iedereen! Sorry voor mijn late reactie maar het bereik was nogal slecht deze week (buiten gebied midden Java). Het is inmiddels gelukt met de puk. Nogmaals veel dank!


Hartelijk dank iedereen! Sorry voor mijn late reactie maar het bereik was nogal slecht deze week (buiten gebied midden Java). Het is inmiddels gelukt met de puk. Nogmaals veel dank!

Geen probleem @Bud W. en bedankt voor het laten weten! Graag gedaan en mocht je onze hulp nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag.


Misschien een tip? Heb van mijn telefoongegevens (PUK code en Sim nummer) een screendump gemaakt en (verborgen) opgeslagen in Google Keep. Daardoor altijd bij de hand.


Misschien een tip? Heb van mijn telefoongegevens (PUK code en Sim nummer) een screendump gemaakt en (verborgen) opgeslagen in Google Keep. Daardoor altijd bij de hand.

Misschien een tip? Heb van mijn telefoongegevens (PUK code en Sim nummer) een screendump gemaakt en (verborgen) opgeslagen in Google Keep. Daardoor altijd bij de hand.

Dat vind ik een hele nuttige toevoeging @Berrie_Kaas waarvoor dank! Die ga ik zeker onthouden want weet zeker dat dit me ooit nog van pas gaat komen :)Â