Skip to main content

Beste meneer/ mevrouw,

mijn telefoon in door mijn zoontje geblokkeerd. Ik moet mijn puck code invoeren, maar die heb ik niet meer.

ik heb het online geprobeerd aan te vragen, hiervoor moet ik een sms verificatiecode ontvangen, maar dat lukt niet!

ik krijg niks binnen en bendus telefonisch onbereikbaar door de geblokkeerde telefoon. Heeft denk ik daarmee te maken dat ik geen sms ontvang!

ik kan ook niet bellen omdat mij tel het niet doet. Hoe kom ik nu aan mijn puck code?

kan het via mail worden verstuurd?

ik hoop dat iemand mijzsm kan helpen.

 

Groet,

Houda

 

Hoi @Onbereikbaar door puckcode, welkom bij ons op het forum. Als de puk-code gevraagd wordt is de pincode 3 keer verkeerd ingevoerd, mogelijk heeft jouw zoontje dat zonder het te weten gedaan. Als jouw mobiele abonnement al aan een MijnKPN account gekoppeld is, kan je daar inloggen (dat kan ook op een computer) en de puk-code opvragen. Daar is geen sms voor nodig, die is alleen voor het aanmaken van een nieuw KPN ID nodig. Als dat niet lukt kan je het formulier dat op deze pagina wordt genoemd ook invullen: Pukcode opvragen. Heb je dat al gedaan, krijg je de puk-code daarmee?