Skip to main content

Ik heb 2 mobiele telefoons, er staat er maar een in mijn account, betaal wel voor 2. Ik heb nu de Puk-code nodig van mijn andere mobiel. Kunnen jullie dit in orde maken a.u.b.

 

Hallo @WodanSuper 

Als het betreffende nummer niet in MijnKPN staat, kan je idd daar je Pukcode niet terugvinden.

Maar het kan ook door een formulier in te vullen op de KPN website: Pukcode aanvragen

Je hebt dan het 06-nummer en simkaartnummer nodig.


Hi @WodanSuper, welkom op het forum. 

Wat Ruud aangeeft klopt. 

Lukt het nog steeds niet? Dan kan ik dit voor je nakijken. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van de bankrekening en het 06-nummer waar het om gaat?

Ik hoor graag van je. 


Hi @Alex_P , omdat Wodan de pukcode “nodig” heeft, zal koppelen van het nummer aan MijnKPN niet meer lukken. De verificatie sms kan dan op een geblokkeerde sim toch niet worden ontvangen :thinking: ?

Blijft over het formulier op de website of door jou opzoeken.


Hi @Alex_P , omdat Wodan de pukcode “nodig” heeft, zal koppelen van het nummer aan MijnKPN niet meer lukken. De verificatie sms kan dan op een geblokkeerde sim toch niet worden ontvangen :thinking: ?

Blijft over het formulier op de website of door jou opzoeken.

:sweat_smile: Dit is wel echt een zondag voor mij. Ik heb het aangepast, dank voor je scherpheid. 


Is dit een email vraag?


Is dit een email vraag?

Een e-mailvraag? Hoe bedoel je dat?


Ach @Alex_P , het was mij ook niet opgevallen. Dit topic staat in het verkeerde subforum (E-mail) 


Oww, ik zie het. Wat scherp van @AndreWrdn. Dankjewel, ik zag het ook over het hoofd. Ik heb het aangepast. 


@WodanSuper, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.