Skip to main content

Via mijn kpn vind ik mijn pukcode die bestaat uit cijfers en 1 letter. Echter dit kan ik niet invoeren in mijn iPhone, enkel cijfers. Wat nu?

Hallo @Patrick036 ,

Je hebt dus de PUK code nodig om je simkaart te ontgrendelen? Onze PUK codes bestaan alleen uit cijfers en dus géén letters. Mogelijk kun je die "letter" nu alsnog lezen als een cijfer. Dan moet het lukken! 

 

Lukt het echt niet? 

Zou je je profiel kunnen voorzien van je telefoonnummer, postcode, huisnummer, klantnummer en laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer? Als je deze gegevens invult, stuurt een moderator jou de bijpassende PUK code toe! 


De PUK is een reeks van 8 cijfers. Daar staan helemaal geen letters bij…

 


Beste @Patrick036, welkom en excuses voor de late reactie! Is het inmiddels gelukt met de pukcode? Deze bestaat inderdaad alleen uit cijfers. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het ons dan weten?


Voor wie nog aan het zoeken is, zoals ik en die na het lezen van dit bericht zal denken dat ie niet zo slim is: als je je puk code opvraagt via de KPN site en het ziet als een “krasbare” code uit en het begint met cijfers en heeft een letter….je moet op je eigen telefoonnummer klikken om je daadwerkelijke goede leesbare code te zien ;)


Weer wat geleerd! Dank voor je aanvulling, @P1tch!