Skip to main content
Beantwoord

Pukcode kwijt

• February 11, 2020
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant geworden van de KPN. Vanmiddag heb ik een nieuwe mobiel gekocht en alles overgekomen vanuit een oude mobiel naar een nieuwe mobiel. Alles klaar en ook PUk-sim erin gedaan met een speciale wachtwoord met 8 cijfers zoiets. En vanavond heb ik gezien dat ik het opnieuw moest instellen. Raar. Maar dat Puk-code kan ik niet instellen. Want dat heb ik niets in de doos. Hoe moet ik dan doen? Ik heb het nodig vanavond.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Leefsma, welkom en excuses voor deze late reactie! Ben je er inmiddels uitgekomen? Normaliter voer je de pukcode in als je drie maal de verkeerde pincode ingevoerd hebt. Je kunt dan een nieuwe pincode instellen. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan vooral weten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Beste @Leefsma, welkom en excuses voor deze late reactie! Ben je er inmiddels uitgekomen? Normaliter voer je de pukcode in als je drie maal de verkeerde pincode ingevoerd hebt. Je kunt dan een nieuwe pincode instellen. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan vooral weten. 

• Nieuwkomer
  • February 23, 2021

3 keer verkeerde code ingevuld moet puk code opnieuw invoeren