Skip to main content

De pukcode die op de site staat lijkt niet te werken. Wanneer ik de pukcode ingevoerd heb vraagt de telefoon om een nieuwe pincode in te voeren. Wanneer ik dit gedaan heb krijg ik de melding dat ik nog maar x-1 pogingen over heb voordat mijn sim geblokeerd wordt. Hoe los ik dit op?

 

 

Hoi @Ronald K2 

Welkom op het Forum van KPN.

 

De pukcode die je krijgt via Mijn KPN werkt zo te zien wel gewoon, aangezien je na het intoetsen van de pukcode altijd het verzoek krijgt om een nieuwe pincode in te voeren.
Het is daarbij wel van belang, dat je niet kiest voor de oude (voorgaande) pincode, maar een compleet nieuwe gaat verzinnen.

Want als je de oude (voorgaande) pincode opnieuw wilt gaan gebruiken, wordt deze meestel niet geactiveerd, en krijg je dus de melding te zien die je nu krijgt.

Mocht het dan alsnog fout gaan of niet lukken, dan zou je er ook nog voor kunnen kiezen, om je huidige simkaart om te laten wisselen voor een nieuwe simkaart in een KPN Winkel bij jouw in de buurt, waarna je weer bellend de winkel verlaat.
Uiteraard behoud je gewoon je eigen vertrouwde 06-nummer!


Idd pukcode en nieuwe pincode worden niet geaccepteerd maar nu zit ik in het buitenland. Wat nu te doen daar ik geen contact nummer heb om van uit het buitenland te bellen. en ook geen KPN fidiaal.

 


KPN klantenservice is vanuit het buitenland bereikbaar op +31 6 12001200 (gebruikelijke gesprekskosten).