Skip to main content

ik heb de simkaart puk code verkeert ingevult en kan geen code krijgen via de normale kpn manier want ik heb de telefoon nog niet toegevoegd. ik kan hem natuurlijk niet toevoegen zonder mn telefoon to kunnen openen. dus ik wil graag mijn sim unlocken. 

Hi Michael, welkom hier. 

Even voor mijn duidelijkheid. Jij hebt 3 keer je pincode verkeerd ingevuld en je hebt nu je puk nodig? Of heb je ook nog eens daarna 6 keer je puk verkeerd ingevoerd? Want dan heb je namelijk een geheel nieuwe simkaart nodig. Wat zie je nu precies op je scherm? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de naam van de contractant, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekening en het 06-nummer en simkaart nummer invullen. Dan kan ik dit voor je nakijken. Deze gegevens worden overigens niet openbaar.
 


alleen de pincode fout ingevult. ik zie niks om aan te vullen.
ik denk dat het onder ****** staat. mijn geboortedatum is ******. laatste 4 cijfers zijn **** en het nummer is **********.

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 


Postcode, huisnummer en tenaamstelling kloppen wel. Geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer echter niet. Het gaat om de geboortedatum en rekeningnummer van de contractant, niet je eigen. Zou je die nog willen achterhalen? 


geboortedatum: **********
rekeningnummers: ****

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 


Dankjewel. Ik heb je een privébericht gestuurd met de pukcode. Laat je hier nog even weten of het is gelukt? 


Update: gelukt met de toegestuurde pukcode via PB. :relaxed: