Skip to main content

Advies gevraagd! :bulb:

Na drie keer verkeerd intoetsen wachtwoord, is mijn mobiel vergrendeld en vraagt om de pukcode. Maar om die pukcode te verkrijgen, moet ik inloggen bij KPN (ik ben nieuw) en om die inlog te verifiëren is er een smsje met een code naar mijn mobiel verstuurd.

Maarrrr.. mijn mobiel is dus vergrendeld :thinking: Dus ik kan het smsje met de code niet lezen. 

Binnen Mijn KPN kan ik het produkt mijn mobiel dus niet koppelen aan mijn online account, omdat dat via een sms-verificatie gaat. En omdat dat niet gaat, kan ik ook niet mijn pukcode opvragen.

Ik zit vast. Kan iemand mij hieruit helpen? Want mijn mobiel is nu dus geblokkeerd. Thanks :four_leaf_clover:

Hi @B.M., welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Indien je hiervoor nog geen gebruik maakte van MijnKPN dan moet je bij het product koppelen inderdaad eenmalig een verificatie voltooien wat bij mobiele abonnement per sms gaat. Die optie gaat voor jou dus nu niet lukken. Er is online nog een optie, namelijk via onze website een formulier invullen. Wil je eens controleren of dit voor jou werkt?

Verder heb je nog de mogelijkheid, indien je hem nog in je bezit hebt, om op het kaartje te kijken waar je simkaart uitgedrukt is. Hier staat ook de pukcode op. 

Tot slot, als niks hierboven werkt, dan kan ik het nog voor je opzoeken. Dan heb ik wel heel wat gegevens nodig, waaronder je naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer én simkaartnummer (ter verificatie). Dit kan je kwijt in je Forum profiel.

Laat je even weten of je mijn hulp nog nodig hebt?


Hai Susan, dank voor je antwoord. Als ik simkaartnummer en mobiele nummer invoer in het formulier dat je hierboven deelde, krijg ik bericht dat deze niet herkend worden door het systeem. Is het mogelijk gewoon even te bellen met jou, een mens? :)


@B.M. ook ik ben een mens, maar via het Forum bellen we in principe niet. Wil je even contact 'met een mens' bel dan via 0800-0402 en spreek in dat je een medewerker wil spreken. Of gebruik onze LiveChat (scroll naar beneden: ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben)


Reageer