Skip to main content

Vandaag ontving ik een bericht van KPN dat ik 50% van de databundel heb gebruikt en dat bij 100% verbruik de snelheid wordt gereduceerd. Een raadsel omdat ik volgens eigen apparaat info geen mobiele data heb gebruikt van de huidige bundel. Ik gebruik de WIFI in huis en dus geen MB’s verbruikt denk ik zelf. Onderzoek via mijn kpn app of inlog geeft geen inzicht in het huidige verbruik, links van de facturen allemaal bewegende strepen. Helpdesk gebeld, dat helpt niets. Wat kan ik verder nog doen om dit raadsel op te lossen?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Liselot53 , het zou kunnen dat je mobiel zo is ingesteld dat als de wifi minder tot slechts is/wordt deze automatisch overgaat naar mobiele data. Kijk dat eens na en zet die instelling eens uit, zodat je thuis echt alleen via de wifi kun werken.

 


Bedankt Jan, ik had inmiddels zelf ook al bedacht dat ik mobiele data binnen uitzet. Hopelijk is hiermee het lek boven water. Ik luister tegenwoordig graag podcasts, veel data dus, in een ruimte die mogelijk iets minder WIFI signaal heeft. Kijken of het blijft lukken deze daar goed te ontvangen!