Skip to main content

Beste,

 

Op 8 februari dit jaar heb mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel. Helaas vind ik het toestel toch echt te groot. Het gaat  een samsung s21 ultra. Ik heb het toestel op 11 februari ontvangen dus ik zit nog niet binnen de 14 dagen retour termijn.

 

De klantenservice kan mij echter niet helpen omdat volgens hen het abonnement al op 8 februari is ingegaan. Op de website van de kpn staat echter duidelijk dat het pas ingaat vanaf het moment dat je het toestel hebt ontvangen.

 

Wat kan ik nu nog doen?

Hey @Keimpe Visser! Bedankt voor je vraag hier. 

Hier vind je de antwoorden op je vragen. 
Wanneer gaan de 14 dagen bedenktijd in?

  • Een consumentenkoop: de dag waarop je het (laatste) product hebt gekregen. Een overeenkomst die zowel om een consumentenkoop als om het uitvoeren van diensten gaat (bijvoorbeeld een mobiel abonnement met toestel): de dag waarop je het (laatst) gekochte product hebt ontvangen.

De verlenging moet geannuleerd worden. Dit kan alleen via de telefonische klantenservice (0800-0402). Mijn collega's moeten je verder helpen. Wij kunnen inzien wanneer je het toestel ontvangen hebt, dus waarom er zo moeilijk gedaan wordt, weet ik ook niet. Je hebt tot en met morgen om de bestelling te annuleren. 

Je moet worden doorverbonden met de afdeling opzeggingen, zij kunnen de bestelling annuleren. Vertel ze dit maar, dan komt het vast goed:wink: . Succes! 

 


Hoi Lisa,

 

Ik heb kpn gebeld (via 1200 nummer) en zij gaven aan dat annuleren niet meer kon  want besteld op 8 februari.

Daarna konden ze mij niet doorverbinden met de desbetreffende afdeling.

 Het kwam er eigenlijk op neer dat zij mij niet verder konden helpen en dat ik maar een afspraak moest maken bij de kpn winkel.

 

Morgen heb ik een afspraak bij een kpn winkel. Hopelijk kunnen ze mij dan verder helpen want daarna zit de 14 dagen er helaas ook op :-)


Hey @Keimpe Visser! Negeer maar wat mijn collega's zeggen en bel met de klantenservice. 1200 en 0800-0402 is beide prima en gratis. 

Aan de hand van je e-mailadres heb ik je kunnen vinden. Ik zet even een logging in het systeem voor je dat mijn collega's dit telefonisch moeten oplossen. Als je er niet uitkomt, dan hoor ik het graag. In de winkel kunnen mijn collega's je niet helpen. Je kunt alleen in de winkel terecht als je het toestel daar gekocht hebt. Sorry voor de verwarring door de collega's die je eerder sprak. 

 

 


Is het gelukt dit keer? Ik zie nu een notitie staan over het retoursturen @Keimpe Visser dus het lijkt goed te gaan, echter hoor ik ook graag nog even van jouzelf of dat echt het geval is :slight_smile:


Hoi,

 

Van een andere collega mocht ik het toestel nog wel opsturen.  Als het goed is komt deze vandaag bij jullie aan. 

 

Als dit dan door jullie verwerkt is mag ik toch weer een ander toestel uitzoeken?


Ah heel fijn!

Als dit verwerkt is bij ons in de administratie (dat kan een aantal dagen duren) kan je inderdaad een nieuwe bestelling plaatsen :slight_smile:


Top,

 

Dan wacht i keven af… Helaas heeft Postnl wat moeite om het pakket bij jullie te krijgen :grinning:


Hmm dat is dan weer jammer :grimacing:  Hopelijk hebben ze het snel voor elkaar zodat je een ander (kleiner) toestel kunt bestellen!


Alles is inmiddels weer opgelost en vandaag ook al een nieuw toestel uit kunnen zoeken.

dank voor jullie hulp


Ah super! 

Dan wens ik je alvast veel plezier met je nieuwe toestel, hopelijk is dit wel direct een goede match :blush:


Vast en anders meld ik me hier weer:grinning::grinning:


Haha laten we hopen dat dat niet niet nodig is :fingers_crossed_tone1::wink: