Skip to main content
Vraag

Recommerce komt niet over de brug met de beloofde bonus

• February 27, 2026
  • 4 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde. Bij recommerce wordt het bedrag van 150,-- niet genoemd en in het contract van kpn ook niet, terwijl ik zeker weet dat die actie er was toen ik op 14 februari 2026 de iphone 17 bestelde. Kpn verwijst mij naar recommerce. Die reageert tot op heden niet. 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Marina Molenaar, welkom allereerst bij onze community. 

Zoals je ziet heb ik een nieuw topic voor je aangemaakt omdat het in dat andere topic toch om iets anders ging. 

Jij hebt dus geen enkele bevestiging gekregen van de bonus? Ik ben namelijk bang dat ik zonder enige bevestiging hier weinig mee kan. Is het abonnement al ingegaan? Je kunt het namelijk nog annuleren en opnieuw indienen als dit binnen de 14 dagen bedenktijd is. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex,

Nee, het staat nergens. Maar ik neem aan dat jij wel kunt terugkijken dat die actie er destijds was.

Mijn contract annuleren is geen optie. Ik heb op 14 februari besteld. Hij is op 17 februari geleverd. In de tussentijd heb ik alles al overgezet. Mijn dochter heeft inmiddels mijn oude telefoon in gebruik genomen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 4, 2026

Ik ben bang dat ik hier niets aan kan doen als dit niet is bevestigd op je contract. 

Wat mij nog wel opvalt is dat je aangeeft dat je dochter je oude telefoon in gebruik heeft. Dit was een bonus die je kreeg bij het inruilen van je oude toestellen tijdens het aanschaffen van je nieuwe. Vermoedelijk is het daar misgegaan. Ik kan dit echter niet inzien. Heb je wel een referentienummer van Recommerce? 

Nog voor de zekerheid, contact met Recommerce opnemen doe je door dit formulier te gebruiken als je dit nog niet hebt gedaan. 

mrGanesha
Slimmerik
  • March 4, 2026

Voor de inruilactie met €150 bonus bij aankoop van een iphone17 kun je de stappen in het volgende aanmeldformulier uitvoeren. 
https://tradein.recommerce.com/#/kpn/nl

De in te leveren telefoon moet dan nog wel een minimale inruilwaarde hebben. Maar als die dat heeft en je stuurt m op, krijg je gewoon de bonus. Moet je alleen wel de telefoon weer confisceren bij je dochter 😈.
(Je kunt je voor deze actie nog aanmelden tot 22 maart)